Κανείς δεν ξέρει πραγματικά πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει την ταξιδιωτική βιομηχανία. Θα επιμείνει η Google πιστή στη διαφήμιση ή θα προχωρήσεις στις κρατήσεις; Εν τω μεταξύ, η Booking πιστεύει ακράδαντα ότι έχει το πλεονέκτημα ως ιστότοπος κρατήσεων.
Δεν είναι χωρίς εντάσεις, αλλά η Google και η Booking Holdings έχουν εδώ και καιρό μια αμοιβαία επωφελή σχέση: η Google λαμβάνει δισεκατομμύρια δολάρια από τις διαφημίσεις της Booking και η Booking επωφελείται από όλους τους πελάτες που της στέλνει η Google.
Ο CEO της Booking David Goulden ρωτήθηκε σε μια διάσκεψη επενδυτών σχετικά με τον κίνδυνο η Google να λανσάρει στο κοινό έναν «ταξιδιωτικό βοηθό επόμενης γενιάς», που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι ταξιδιώτες πριν από τα εργαλεία της Booking.
Ο Goulden υποστήριξε ότι η Google θα επιμείνει στις ταξιδιωτικές διαφημίσεις και δεν θα μπει σε κρατήσεις, μια περιοχή όπου η Booking έχει πλεονεκτήματα ως ένα από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία στον κόσμο. Επίσης είπε ότι είναι βέβαιος ότι η Google θα συνεχίσει να θέλει να δημιουργεί έσοδα από τις αναζητησεις γεγονός που την κάνει ελκυστική για μεγάλους πελάτες όπως η Booking, η οποία είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιστές της Google. Τέλος, σημείωσε ότι η Booking έχει αναπτύξει τα δικά της εργαλεία ταξιδιωτικού βοηθού, προσθέτοντας «έτσι είμαι βέβαιος ότι καθώς η εμπειρία αναζήτησής τους εξελίσσεται, θα εξελισσόμαστε μαζί τους όπως κάναμε εδώ και πολλά χρόνια».
Η Booking Holdings διαθέτει ήδη μια ποικιλία εργαλείων ταξιδιωτικών βοηθών τεχνητής νοημοσύνης που έχουν κυκλοφορήσει συμπεριλαμβανομένων των Booking.com, Priceline, Kayak και OpenTable. Από την άλλη πλευρά, το chatbot AI της Google Bard προσφέρει επεκτάσεις ταξιδιού με διαθεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο για ξενοδοχεία και αεροπορικές εταιρείες.
Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα της Booking είναι ότι πάνω από το ήμισυ της επισκεψιμότητας του ιστότοπού της προέρχεται απευθείας στους δικούς της ιστότοπους και εφαρμογές χωρίς ώθηση από πληρωμένες διαφημίσεις στο Google, ενώ έχει σχέσεις με πάνω από 3 εκατομμύρια ακίνητα σε όλο τον κόσμο στον χώρο διαμονής όπου η διαθεσιμότητα τους είναι σε πραγματικό χρόνο.