Μετά από την επιτυχημένη IGTM (International Golf Travel Market) 2023 στη Λισαβόνα, η RX (Reed Exhibitions), η διοργανώτρια εταιρεία της IGTM, ανακοινώνει ότι η επόμενη έκθεση για την παγκόσμια αγορά τουρισμού γκολφ θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη χρονιά στην πρωτεύουσα της Πορτογαλίας, τη Λισαβόνα, στις 14 – 17 Οκτωβρίου 2024. Για για άλλη μια φορά, η έκθεση θα λάβει στο εκθεσιακό κέντρο Feira Internacional de Lisboa, ενώ είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της διοργάνωσης που φιλοξενεί τη διοργάνωση στην ίδια πόλη για δύο συνεχόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων Future Market Insights, ο τουρισμός γκολφ παγκοσμίως αναμένεται να φτάσει σε αξία περίπου τα 23,3 δισ. δολ. μέχρι το τέλος του 2023, εκ των οποίων τα 3,3 δισ. δολ. θα πωληθούν μόνο στην Ευρώπη. Η IGTM αποτελεί την κοινότητα για τους επαγγελματίες ταξιδιών γκολφ. Στην “καρδιά” της, η εκδήλωση φιλοξενεί προγραμματισμένες συναντήσεις μεταξύ προορισμών γκολφ, θέρετρων, γηπέδων και ταξιδιωτικών πρακτόρων γκολφ, ταξιδιωτικών συμβούλων και τουριστικών πρακτόρων. Μέσω συναντήσεων πρόσωπο με πρόσωπο, έως και 1.300 ηγέτες του κλάδου συναντώνται για να καλλιεργήσουν και να διαμορφώσουν την αγορά του εξερχόμενου τουρισμού γκολφ.
Ο Guy Moran, επικεφαλής Εμπορικών Σημάτων και Εμπορικής Υποστήριξης της The PGA σχολίασε: “Η IGTM παρέχει σταθερά στις PGA Branded Properties την ευκαιρία να συναντήσουν αγοραστές από όλο τον κόσμο και φέτος συνέχισε να προσφέρει αυτό το απτό όφελος στους πελάτες μας με μεγάλη αξία. Η ημέρα του γκολφ πριν από την εκδήλωση και τα δείπνα καλωσορίσματος και αποχαιρετισμού παρέχουν επίσης στους αντιπροσώπους εξαιρετικές ευκαιρίες δικτύωσης για να συνδεθούν με παλιούς και νέους γνωστούς, κάτι που είναι τόσο σημαντικό στη βιομηχανία του τουρισμού γκολφ, που έχει γνώμονα τους ανθρώπους”.
Ο Senior Sales Consultant, Premier Golf USA και δημοσιογράφος Dove Jones πρόσθεσε. “Έχοντας παρακολουθήσει την έκθεση για αρκετά χρόνια, χάρηκα που είδα πόσο μακριά έχει φτάσει η ποιότητα των υπηρεσιών, οι ανέσεις, οι επιλογές και η διαφορετικότητα, ειδικά στους αναδυόμενους προορισμούς. Αυτό είναι σημαντικό για την αγορά των ΗΠΑ, όπου οι ταξιδιώτες θέλουν να εξερευνήσουν, να απολαύσουν διαφορετικούς πολιτισμούς μαζί με το γκολφ”.
Σε δήλωσή του, ο David Griffiths, Event Manager για την IGTM που διοργανώθηκε από την Reed Exhibitions, δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα επιστρέψουμε στη Λισαβόνα για άλλη μία έκθεση IGTM. Οι παρευρισκόμενοί μας είδαν την πόλη σε δράση, βίωσαν μερικά από τα γήπεδα γκολφ στην Ημέρα Γκολφ μας και απόλαυσαν τις απολαύσεις που έχει να προσφέρει η Λισαβόνα. Η ομάδα εργάζεται ήδη πάνω σε βελτιώσεις για την έκθεση του 2024 και ανυπομονεί να καλωσορίσει το ‘who’s who’ της τουριστικής βιομηχανίας του γκολφ καιπάλι στην πρωτεύουσα της Πορτογαλίας τον Οκτώβριο”.