ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2023

Expedia Group: Πώς βρίσκουν προορισμούς οι ταξιδιώτες

 

Το διαδικτυακό “μονοπάτι” που ακολουθούν οι ταξιδιώτες για να εντοπίσουν τον επόμενο προορισμό τους, αποκαλύπτει η μελέτη του Expedia Group και της Luth Research, “The Path to Purchase: Uncovering How Travelers Plan and Book”.

Στην αρχή οι περισσότεροι ταξιδιώτες είναι αναποφάσιστοι για το πού θα ταξιδέψουν.
Πριν επιλέξουν πού θα πάνε, περισσότεροι από τους μισούς (59%) δεν έχουν στο μυαλό τους έναν συγκεκριμένο προορισμό.

Αυτό δείχνει ότι οι άνθρωποι είναι ανοιχτοί στην έμπνευση προορισμού στα αρχικά στάδια της διαδικασίας ταξιδιωτικής έρευνας.

  • Οι ταξιδιώτες από το Μεξικό και το Ηνωμένο Βασίλειο φαίνεται να είναι πιο ανοιχτοί στην έμπνευση προορισμών. Περισσότερο από το 80% και το 62% αντίστοιχα, δήλωσαν ότι ήταν αναποφάσιστοι για το πού να πάνε.
  • Το 63% που θα έμενε σε ενοικίαση διακοπών δεν είχε συγκεκριμένο προορισμό στο μυαλό του όταν αποφάσισε το ταξίδι.
  • Όταν πρόκειται για ταξιδιώτες που εξετάζουν πολλούς προορισμούς, το 13% είπε ότι σκέφτηκε τρεις διαφορετικούς, κατά μέσο όρο.

Και από αυτούς που σκέφτονται πολλούς προορισμούς, όταν ρωτήθηκαν για τις ομοιότητες όσον αφορά την εκτίμηση προορισμού, οι κορυφαίοι παράγοντες επιρροής ήταν:

  • Ο καιρός ή η εποχικότητα (53%).
  • Ο τύπος ταξιδιού όπως παραλία, περιπέτεια, πόλη, κρουαζιέρα (48%).
  • Το κόστος ταξιδιού (47%).
  • Πώς θα φτάσει στον προορισμό (46%) και το χρονικό διάστημα της διαδρομής (45%).

Είναι ενδιαφέρον ότι μόνο το 20% των ταξιδιωτών είπε ότι οι προορισμοί που σκέφτονται ήταν σε παρόμοιες περιοχές, υποδεικνύοντας περαιτέρω ότι οι ταξιδιώτες είναι ανοιχτοί στην έμπνευση προορισμών και μπορεί να μην συνδέονται με συγκεκριμένες περιοχές ή χώρες όταν αρχίσουν να προγραμματίζουν το ταξίδι τους.

Η αναποφασιστικότητα του προορισμού μεταξύ των περισσότερων τουριστών στην αρχή της διαδικασίας έρευνας δείχνει τις ευκαιρίες για προορισμούς και ταξιδιωτικές επωνυμίες να τους εμπνεύσουν και επηρεάσουν νωρίς στη διαδρομή κράτησης.

Σχεδόν ένας στους πέντε (19%) ταξιδιώτες λέει ότι η διαφήμιση επηρέασε την απόφαση του να κλείσει ένα ταξίδι.
Έτσι, οι προορισμοί θα πρέπει να εξετάσουν λύσεις προβολής τους με εμπειρίες και ειδικές προσφορές με όμορφες εικόνες, που μπορεί να σας βοηθήσει ταξιδιώτες καθώς αποφασίζουν για τον επόμενο προορισμό τους.

Ο ρόλος των social media στην πορεία προς την αγορά

Τα social media έχουν ισχυρή επιρροή σε όλο το ταξίδι κυρίως ως εργαλείο για έμπνευση και συστάσεις. Όταν πρόκειται για έρευνα και ανακάλυψη προορισμών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν εξέχοντα ρόλο.

  • Το 65% τα χρησιμοποιεί για να βρει έμπνευση για τον προορισμό. Ειδικά οι Ιάπωνες ταξιδιώτες στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως πρωταρχική πηγή για να ανακαλύψουν προορισμούς, με το 76% να τα χρησιμοποιεί για να καταλάβουν πού θα κάνουν το επόμενο ταξίδι τους.
  • Το 40% τα χρησιμοποιεί για να δει ταξιδιωτικές φωτογραφίες, βίντεο και περιεχόμενο από φίλους και συγγενείς ή influencers και διασημότητες.
  • Πάνω από το ένα τρίτο (35%) τα χρησιμοποιούν για τα σχόλια.

Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες social media για ταξίδια

  • Instagram (65%)
  • Facebook (48%)
  • YouTube (40%)
  • TikTok (37%)

Πώς οι ταξιδιώτες βρίσκουν προορισμούς και περιορίζουν τις επιλογές τους

Κατά τη φάση της έρευνας, οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν μια ποικιλία πόρων για να συλλέξουν πληροφορίες και να καταλάβουν τις επιλογές τους, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων (OTAs).

  • Τα τρία τέταρτα χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, μετα-τουριστικούς ιστότοπους και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακολουθούμενα από ιστότοπους προορισμών και OTA για ταξιδιωτική έρευνα.
  • Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν επίσης OTA για έρευνα, ανεξάρτητα από το πού κάνουν κράτηση. Το 80% επισκέπτεται ένα OTA πριν από οποιαδήποτε αγορά ταξιδιού.
  • Εξετάζοντας όσους έκαναν κράτηση σε ιστότοπο ή εφαρμογή για ξενοδοχείο, σχεδόν τα δύο τρίτα (61%) επισκέφτηκαν ένα OTA κατά τη διάρκεια αναζήτησης.
  • Περισσότεροι από τους μισούς (52%) των πελατών που έκαναν κράτηση σε έναν ιστότοπο αεροπορικής εταιρείας και το 58% με κράτηση σε έναν ιστότοπο ενοικίασης αυτοκινήτου επισκέφτηκαν έναν ΟΤΑ.
https://www.tourismtoday.gr/