Το καλοκαίρι έφτασε στο τέλος τους, ωστόσο, η όρεξη των Αμερικανών για ταξίδια παραμένει αμείωτη και για το φθινόπωρο.
Η εποχιακή έρευνα της TripAdvisor, Seasonal Travel Index, δείχνει ότι το 74% των Αμερικανών, που ρωτήθηκαν, θα ταξιδέψουν αυτό το φθινόπωρο. Το ποσοστό είναι πολύ πάνω από το 61% που σχεδίαζε ταξίδι την ίδια περίοδο πέρυσι. Ομοίως, πάνω από το μισό (52%) σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο από ό,τι το περυσινό φθινόπωρο και μόνο το 3% θα ταξιδέψει λιγότερο.
Η τάση αυτή περιλαμβάνει και τα διεθνή ταξίδια. Ειδικότερα:
- Το 65% των Αμερικανών θα ταξιδέψει στο εσωτερικό της χώρας αυτό το φθινόπωρο.
- Το 27% θα ταξιδέψει τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό και
- Σχεδόν ένας στους δέκα (8%) ενδιαφέρεται μόνο για διεθνή ταξίδια το φθινόπωρο. Το ποσοστό αυτό ξεπερνά τα προ πανδημίας επίπεδα, μια τάση που αυξάνεται σταδιακά τα τελευταία δύο χρόνια.
- Η συντριπτική πλειονότητα όσων επιλέγουν ταξίδι στο εσωτερικό (80%) σχεδιάζει να ταξιδέψει σε προορισμό που απέχει πάνω από τέσσερις ώρες από το σπίτι τους.
Οι δημοφιλείς πόλεις
Οι διακοπές στην πόλη είναι πιο δημοφιλείς στους Αμερικανούς ταξιδιώτες αυτό το φθινόπωρο. Προορισμοί σε Ευρώπη και Μεξικό συνεχίζουν να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή δημοφιλίας.
Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι ταξιδιώτες (75%) σχεδιάζουν να επιστρέψουν σε έναν προορισμό που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν, καθώς οι προορισμοί, που γνωρίζουν, παρέχουν στους Αμερικανούς ταξιδιώτες μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.
Έτσι, οι Αμερικανοί θέλουν να εξερευνήσουν αυτούς τους προορισμούς σε μεγαλύτερο βάθος, όπως αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ο «πολιτισμός και η περιήγηση στα αξιοθέατα» είναι ο νούμερο ένα τύπος ταξιδιού για τους Αμερικανούς αυτό το φθινόπωρο, με το ενδιαφέρον για μουσεία και πολιτιστικούς χώρους να αυξάνεται.
Επιπλέον, τα δεδομένα της έρευνας του Tripadvisor δείχνουν ότι οι Αμερικανοί επιθυμούν να πραγματοποιήσουν περισσότερες τοπικές εκδρομές και δραστηριότητες.
Οι top10 διεθνείς προορισμοί για τους Αμερικανούς αυτό το φθινόπωρο
1. Παρίσι, Γαλλία
Η εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Γκουρμέ δείπνο Bateaux Parisiens στον ποταμό Σηκουάνα και κρουαζιέρα στα αξιοθέατα
2. Κανκούν, Μεξικό
Η εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Chichen Itza, Cenote και Valladolid All-Inclusive Tour
3. Ρώμη, Ιταλία
Η εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Ομαδική περιήγηση στο Βατικανό, την Καπέλα Σιξτίνα και τη Βασιλική του Αγίου Πέτρου Skip-the-Line
4. Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
Εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Stonehenge, Windsor Castle και Bath από το Λονδίνο
5. Πούντα Κάνα, Δομινικανή Δημοκρατία
Εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Περιπέτεια μισής ημέρας: 4x4 ATV, Water Cave και Dominican Culture At Punta Cana
6. Cabo San Lucas, Μεξικό
Εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Κρουαζιέρα στο Sunset με ανοιχτό μπαρ και σνακ στο Cabo San Lucas
7. Playa del Carmen, Μεξικό
Η εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Tulum Ruins, Turtles in Akumal και Cenote περιοδεία
8. Βαρκελώνη, Ισπανία
Εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Γρήγορη ξενάγηση Sagrada Familia
9. Palm - Eagle Beach, Αρούμπα
Η εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Aruba Pub Krawl Tour
10. Φλωρεντία, Ιταλία
Εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Γευσιγνωσία κρασιού με μικρές ομάδες στην εξοχή της Τοσκάνης
Τα σόλο ταξίδια σε άνοδο
Πάνω από το ένα τέταρτο (26%) των Αμερικανών ταξιδιωτών, που συμμετείχαν στην έρευνα, θα κάνουν ένα μόνο ταξίδι αυτό το φθινόπωρο. Αυτό είναι πολύ πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 15% καθώς και το 17% που ανέφερε ότι ταξίδευε μόνος το περασμένο φθινόπωρο. Αν και οι λόγοι πίσω από αυτήν την τάση μπορεί να ποικίλλουν, είναι σαφές ότι οι ταξιδιώτες νοιώθουν πλέον πιο άνετοι να ταξιδεύουν μόνοι τους και θέλουν να εντρυφήσουν στην τοπική κουλτούρα.
Οι Αμερικανοί ενθουσιασμένοι με τα ταξίδια τους
Όταν ρωτήθηκαν πώς νιώθουν για το επερχόμενο ταξίδι τους, το 78% των Αμερικανών ανέφεραν ενθουσιασμένοι και το 70% απάντησαν «ευτυχισμένοι». Και τα δύο ποσοστά είναι πολύ πάνω από το μέσο παγκόσμιο (64% και 60%, αντίστοιχα) γι αυτά τα θετικά συναισθήματα.
Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι τα ταξίδια τους θα είναι πιο "μετρημένα" από τα αντίστοιχα διεθνή: Οι Αμερικανοί είναι πιο πιθανό να κάνουν ταξίδια διάρκειας 2-4 διανυκτερεύσεων, πολύ κάτω από τον μέσο όρο άλλων χωρών ( 5+ διανυκτερεύσεων). Οι Αμερικανοί υπερτερούν επίσης ως ποσοστό στις αναφορές για διαμονή σε ενοικιαζόμενα καταλύματα είτε με φίλους, είτε με οικογένεια (έναντι των ξενοδοχείων).
Αν και με μικρότερης διάρκειας ταξίδια, οι Αμερικανοί είναι πιθανό να κάνουν κράτηση για περισσότερες δραστηριότητες στο ταξίδι κατά μέσο όρο (3-5) σε σύγκριση με άτομα που ζουν σε όλες τις άλλες χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα.
Άλλα ευρήματα της έρευνας:
- Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς ταξιδιώτες, που συμμετείχαν στην έρευνα (54%), σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα αυτή την επερχόμενη φθινοπωρινή σεζόν σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
- Το 37% είπε ότι οι μακροοικονομικοί παράγοντες θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν τους επόμενους τρεις μήνες (το 64% λόγω του υψηλότερου κόστους ζωής εξαιτίας του πληθωρισμού, το 50% λόγω της αλλαγής των οικονομικών συνθηκών στη ζωή του λόγω).
- Το πιο σημαντικό κριτήριο ταξιδιού είναι το κόστος/προσιτή τιμή (62%).
- Οι περισσότεροι ταξιδιώτες σχεδιάζουν να επισκεφθούν μία έως δύο πόλεις ενώ βρίσκονται στο ταξίδι τους.
- Το 47% των Αμερικανών θα ταξιδέψει με αεροπλάνο (κάτω από το παγκόσμιο σύνολο του 54%), το 40% με αυτοκίνητο (πολύ πάνω από το 27% του παγκόσμιου μέσου όρου) και μόνο το 3% με τρένο.
- Οι Αμερικανοί σχεδιάζουν να κάνουν: 1-2 ταξίδια (65%), 3-5 ταξίδια (25%) ή 6+ ταξίδια (10%) αυτό το φθινόπωρο.
- Κύριος σκοπός του επερχόμενου ταξιδιού: η δημιουργία αναμνήσεων (52%), ακολουθούμενο από χαλάρωση/αναζωογόνηση (49%).
Δραστηριότητες: - Οι περισσότεροι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στο φαγητό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους (67%) Οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να δώσουν προτεραιότητα στο φαγητό, τη νυχτερινή ζωή και τα ψώνια.
- Το 49% των Αμερικανών έχουν κάνει κράτηση ή σχεδιάζουν να κάνουν κράτηση σε εστιατόρια εκ των προτέρων, με τις τοπικές επιλογές να είναι οι πιο δημοφιλείς: το 54% θα κάνει κράτηση σε ένα τοπικό εστιατόριο με εξαιρετικό φαγητό και το 52% σε ένα τοπικό απλό εστιατόριο.
- Συνολικά, οι ταξιδιώτες μετακινούνται κυρίως με τα πόδια ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς μόλις φτάσουν στον προορισμό τους.
Προγραμματισμός: - Οι περισσότεροι προγραμματίζουν το επερχόμενο ταξίδι τους έναν έως έξι μήνες νωρίτερα.
- Το 61% των ερωτηθέντων κάνουν κράτηση για τις δραστηριότητές τους πριν από την έναρξη του ταξιδιού τους, με σχεδόν το ένα τέταρτο να κάνει κράτηση τέσσερις ή περισσότερες εβδομάδες πριν από το ταξίδι τους.
H έρευνα
Τα ευρήματα της έρευνας προέκυψαν από τρεις βασικές πηγές:
- Μια Έρευνα Καταναλωτικού Συναισθήματος του Tripadvisor, βασισμένη σε δεδομένα που προέρχονται από μια διαδικτυακή έρευνα με περισσότερους από 2.400 καταναλωτές, σε συνεργασία με την Qualtrics, που διεξήχθη μεταξύ 20 Ιουνίου - 1 Ιουλίου 2023 σε έξι χώρες: Αυστραλία, Ιταλία, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ
- Από δεδομένα επισκεψιμότητας στην πλατφόρμα του Tripadvisor, που συγκεντρώθηκαν μεταξύ 1 Ιουνίου - 8 Ιουλίου 2023, για αναζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν από ταξιδιώτες στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, την Ιαπωνία και τη Σιγκαπούρη για ταξίδια από την 1η Σεπτεμβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου, 2023.
- Εσωτερικά δεδομένα του Tripadvisor, 1-31 Ιουλίου 2023.