Παρά τις μακροοικονομικές εξελίξεις, οι καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν επιδείξει ένα συνεχές ενδιαφέρον για επενδύσεις σε εμπειρίες, ιδιαίτερα σε ταξίδια. Αναγνωρίζοντας αυτή την τάση, η Amazon επεκτείνει τις προσφορές της για να προσελκύσει νέα μέλη Prime, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει ταξιδιωτικές εταιρείες, γεμίζοντας τα δωμάτια των ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με το Reuters, η Prime Day της Amazon, που είναι προγραμματισμένη για τις 11 και 12 Ιουλίου, θα προσφέρει 48 ώρες απαράμιλλων προσφορών αποκλειστικά διαθέσιμες στα μέλη της στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ως μέρος αυτής της πρωτοβουλίας, τα μέλη επωφελούνται με μια επιπλέον έκπτωση 20% στις προσφορές Hotel Express της Priceline, οι οποίες διαθέτουν ήδη μια εντυπωσιακή έκπτωση 60% στα ξενοδοχεία.
Σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Tourism Economics, οι δαπάνες για ταξίδια έχουν σημειώσει αύξηση 5,5% από έτος μέχρι σήμερα τον Μάιο του 2023. Συγκριτικά, τα κυβερνητικά στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι συνολικές δαπάνες για υπηρεσίες τον Μάιο αυξήθηκαν κατά 8% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ενώ οι δαπάνες για τα αγαθά σημείωσαν μέτρια άνοδο 2%.
Αν και η ζήτηση των ξενοδοχείων αντιμετώπισε προκλήσεις τους τελευταίους μήνες, πέφτοντας κάτω από τα προ-πανδημικά επίπεδα για τρίτο συνεχόμενο μήνα, όπως αναφέρει η U.S. Travel Association, αυτή η συνεργασία μεταξύ της Amazon και της Priceline -θυγατρική της Booking Holdings – στοχεύει να τονώσει την ανάκαμψη της βιομηχανίας φιλοξενίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Booking Holdings έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με την Amazon για προσφορές Prime σε αρκετές περιπτώσεις. Αυτή τη φορά, η Booking.com επεκτείνει ταξιδιωτικές πιστώσεις και εκπτώσεις αποκλειστικά σε μέλη Prime στη Γερμανία και την Αυστρία.
/www.traveldailynews.gr