Με αφορμή την υπογραφή του MoU, ο πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π. σημείωσε ότι το Επιμελητήριο αξιοποιεί κάθε διαθέσιμο εργαλείο για την ανάπτυξη των εξαγωγικών δραστηριοτήτων των μελών του στις παγκόσμιες αγορές, μεταξύ των οποίων και η αγορά της Κίνας, τα μεγέθη της οποίας είναι γιγάντια. «Στο πεδίο του «εξαγωγικού ανταγωνισμού», τόνισε ο κ. Κορκίδης, «δεν υπάρχει η πολυτέλεια του εφησυχασμού και της συνέχισης των, μέχρι σ
ήμερα, δοκιμασμένων πρακτικών, αλλά προβάλλει αδήριτη αναγκαιότητα καλλιέργειας μιας νέας κουλτούρας, ικανής να προσδώσει δυναμική, ώστε να ανοίξει τη «βεντάλια» των εξαγώγιμων προϊόντων. Ένα καλό ελληνικό προϊόν μπορεί να αφήσει θετικό αποτύπωμα σε μία αγορά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας. Ένα καλό ελληνικό προϊόν μπορεί να «κουμπώσει» με ένα άλλο προϊόν και να δημιουργηθεί μια νέα υπεραξία. Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε «μονοδιάστατα» στις εξαγωγές, τόνισε χαρακτηριστικά, για να υπενθυμίσει ότι το Ε.Β.Ε.Π. έχει προτάξει στην πολιτική ενίσχυσης των εξαγωγικών δραστηριοτήτων τα στοιχεία της ποιότητας, αλλά και της καινοτομίας, της, με την καλή έννοια του όρου, «πατέντας», αλλά και των συνεργειών που μπορούν να δημιουργηθούν μεταξύ επιχειρήσεων. Όπως ανέφερε, ήδη το Επιμελητήριο έχει φιλοξενήσει δύο πολυμελείς επιχειρηματικές αποστολές από την Κίνα, για τη διερεύνηση της ανάπτυξης συνεργασίας, τόσο στο εισαγωγικό, όσο και το εξαγωγικό εμπόριο στο πλαίσιο εξωστρεφούς πολιτικής την οποία, επίσης, το Επιμελητήριο έχει προτάξει ως πολιτική, καθώς υποστηρίζει ότι η ανταγωνιστικότητα αποτελεί παράγοντα ζωτικής σημασίας, σε ό,τι αφορά τη χάραξη αναπτυξιακής στρατηγικής για τις επιχειρήσεις που θέλουν να διαφυλάξουν τη βιωσιμότητά τους.
Η εξωστρέφεια είναι
ένα μεγάλο κεφάλαιο, το οποίο πιστεύω ότι θα πρέπει να καλλιεργηθεί περισσότερο
με τους νέους επιχειρηματίες να είναι «μπροστάρηδες» σε μία προσπάθεια, τόσο
εκπαίδευσης για τους νέους στο επιχειρείν, όσο και μετεκπαίδευσης για τους
παλαιότερους επιχειρηματίες.
Η 6η Διεθνής Έκθεση
Εισαγωγών, τονίζω Εισαγωγών, που θα πραγματοποιηθεί στην Κίνα το Νοέμβριο του
2023, είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τις ελληνικές επιχειρήσεις να
τοποθετηθούν στην Κινεζική αγορά και παράλληλα, μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για
τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή υλικών για πλοία να
«περάσουν» τα προϊόντα τους στα Κινεζικά ναυπηγεία, στα οποία κτίζεται για
λογαριασμό Ελλήνων εφοπλιστών ένας αξιόλογος αριθμός πλοίων», κατέληξε ο
πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π..