ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 24 Ιουνίου 2023

Ξεκινά η αναζήτηση του «αληθινού» φαγητού σε βουνά, ελαιώνες και μιτάτα


Καθισμένοι γύρω από ένα τραπέζι, παρατηρούμε τρία είδη από βότανα να στροβιλίζονται μέσα σε μία γυάλινη τσαγιέρα και ακούμε μία ιστορία για το πώς συλλέγεται ο αλάδανος στα βουνά της Κρήτης. Αυτή είναι η εισαγωγή της εμπειρίας «How far would you go for real food?» η οποία και παρουσιάζει ξεχωριστά αγροδιατροφικά προϊόντα όπως το πολυφαινολικό ελαιόλαδο, το τυρί, τα θεραπευτικά βότανα και το χαρούπι. Πρόκειται για μία βιωματική εμπειρία, στην οποία οι γεύσεις λειτουργούν ως συνοδευτικά της κεντρικής ιστορίας που αφηγείται η δημοσιογράφος και οικοδέσποινα Ισαβέλλα Ζαμπετάκη. Και η ιστορία αυτή αφορά την αναζήτηση του «αληθινού» φαγητού σε βουνά, ελαιώνες και μιτάτα.

Την ιστορία πλαισιώνουν μια σειρά από προσεγμένες λεπτομέρειες: από τα υφαντά πουγκιά για βότανα φτιαγμένα στον αργαλειό στον Ζαρό μέχρι τα χειροποίητα κεραμικά πιάτα από τις Μαργαρίτες Ρεθύμνου. Αυτό που κάνει όμως την εμπειρία πραγματικά ξεχωριστή είναι η ατμόσφαιρα που δημιουργείται γύρω από το τραπέζι. Πρόκειται για μια αυθεντική έκφραση της ελληνικής φιλοξενίας που κάνει τους συμμετέχοντες να νιώσουν την ζεστασιά της παρέας. Παράλληλα, μας καλεί να σκεφτούμε τι είναι τελικά αυτό που θεωρούμε ξεχωριστό φαγητό και καταφέρνει να μας υπενθυμίσει τη δύναμη και τη γοητεία της απλότητας.

Η εμπειρία “How far would you go for real food?” θα παρέχεται σε επιλεγμένα ξενοδοχεία της Αττικής, ενώ η ίδια θεματική παρουσιάζεται με τη μορφή ομιλίας σε συνέδρια σχετικά με τη γαστρονομία, τη βιωσιμότητα και την ευεξία. Τον Ιούνιο, θα παρουσιαστεί στο πενθήμερο συνέδριο Chef Culinary Conference το οποίο θα παρακολουθήσουν περισσότεροι από 500 Αμερικανοί σεφ, διαιτολόγοι και δημοσιογράφοι στη Μασαχουσέτη. Αντίστοιχη παρουσίαση θα γίνει σε ειδική εκδήλωση για πανεπιστημιακούς και ομογενείς στο Maliotis Cultural Center στη Βοστώνη αλλά και για δημοσιογράφους σε εστιατόριο της Νέας Υόρκης.


Η Ισαβέλλα Ζαμπετάκη δηλώνει σχετικά: «Μετά από 23 χρόνια δημοσιογραφικής πορείας με θέμα τη γαστρονομία και το ταξίδι, ήθελα να σχεδιάσω μία εμπειρία που να δίνει στον ταξιδιώτη την ευκαιρία όχι απλά να απολαύσει νόστιμες γεύσεις, αλλά και να μάθει περισσότερα για την κουλτούρα που τις περιβάλλει. Αξιοποιώντας υλικό από τα ρεπορτάζ μου, δημιούργησα ένα αφήγημα που περιέχει ουσιώδη πληροφορία και ταυτόχρονα αγγίζει τους συμμετέχοντες σε συναισθηματικό επίπεδο. Πιστεύω ότι το storytelling είναι ένας δυνατός τρόπος για να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που δημιουργούν διεθνείς τάσεις, όπως η στροφή στη βιωσιμότητα και στα plant-forward γεύματα, και να προσεγγίσουμε ένα ποιοτικό κοινό. Κι αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που δημιούργησα την εταιρεία Herbs in her pockets».

Η Herbs in her pockets μας συστήνεται επίσης μέσα από ένα καινοτόμο προϊόν, το σαπούνι «A Fragrant Story». Πρόκειται για μια συνέργεια με την Helleo, εταιρεία που παράγει χειροποίητο σαπούνι από εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, το οινοποιείο Λυραράκης και τον αγγειοπλάστη Γιώργη Δαλαμβέλα. Το σαπούνι αυτό περιέχει Κοτσιφάλι, δίκταμο και κόκκινη άργιλο από την Κρήτη και συνοδεύεται από ένα podcast με τις ιστορίες των τριών παραγωγών που συνεργάστηκαν για να δημιουργηθεί.