Παρά την οικονομική κρίση, που βιώνουμε όλοι, περισσότεροι από τους μισούς από τους 2.000 Βρετανούς που ρωτήθηκαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι βασική επιδίωξη παραμένουν οι καλοκαιρινές τους διακοπές. Μάλιστα, το 80% ανέφερε ότι έχει αποφασίσει ήδη για τις εφετινές διακοπές.
Η Ευρώπη βρίσκεται στην πρώτη θέση για τους Βρετανούς παραθεριστές με τα δύο τρίτα (74%) να σχεδιάζουν διακοπές σε ευρωπαϊκό προορισμό, με την Ισπανία (23%), την Ελλάδα (9%) και τη Γαλλία (5%) να είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί.
Η πλειονότητα όσων απάντησαν στην έρευνα (87%) θα ξοδέψει περισσότερα ή περίπου τα ίδια στις διακοπές φέτος με ότι το 2022, παρά την αύξηση του κόστους ζωής, με το 42% να θεωρεί πολύ σπουδαίο στη ζωή του ένα ταξιδιωτικό διάλειμμα και το 37% να αναδεικνύει τις αναμνήσεις των διακοπών ως το πιο σημαντικό από οτιδήποτε άλλο.
Περισσότεροι από τους μισούς (56%) δηλώνουν ότι η πανδημία έχει αλλάξει τις απόψεις τους για τα ταξίδια με πάνω από το ένα τρίτο (35%) να λένε ότι πλέον δίνουν μεγαλύτερη αξία στην απόλαυση της ζωής.
Σχεδόν ένας στους τρεις (30%) λέει ότι συνήθιζε να θεωρεί δεδομένα τα ταξίδια, αλλά μετά από τους περιορισμούς της πανδημίας τώρα θέλει να αξιοποιήσει στο έπακρο την ελευθερία στα ταξίδια.
Σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) δηλώνει ότι ταξιδεύει περισσότερο από ό,τι πριν από την πανδημία, με το μισό (48%) να λέει ότι πλέον εκτιμά την εμπειρία περισσότερο από τα αντικείμενα.
Σχεδόν οι μισοί (46%) λένε ότι χρειάζονται περισσότερα ταξιδιωτικά διαλείμματα από την καθημερινότητα και ένα παρόμοιο ποσοστό (39%) ερωτώμενων θέλει να αναπληρώσει τα χρόνια που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν.
Το 47% έκανε οικονομία στα έξοδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τώρα χρησιμοποιεί αυτά τα χρήματα για να τα δαπανήσει για ταξίδια.
Εν τω μεταξύ, τέσσερις στους πέντε (82%) μειώνουν τα γεύματα σε πακέτο (45%), τα δείπνα και τα ποτά έξω (42%) μαζί με την αγορά ρούχων και αξεσουάρ (30%) για να είναι βέβαιοι ότι θα έχουν χρήματα για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
Αν είχαν επιλογή, θα προτιμούσαν να ξοδέψουν τα χρήματά τους στις καλοκαιρινές διακοπές (66%) έναντι της ανακαίνισης του σπιτιού (49%), για αγορά νέου αυτοκινήτου (39%) ή για ένα γραφείο στο σπίτι (16%).
Τέλος, το 27% κάνουν κράτηση σε πιο οικονομικά ξενοδοχεία και θέρετρα, ενώ σχεδόν οι μισοί (45%) επιλέγουν αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους.
Ο διευθύνων σύμβουλος της EasyJet, Johan Lundgren δήλωσε ότι οι καλοκαιρινές διακοπές ήταν πάντα η πιο σημαντική περίοδος της χρονιάς για τους περισσότερους Βρετανούς, καθώς δίνουν την ευκαιρία στις οικογένειες και τις παρέες να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και να περάσουν χρόνο μαζί, να χαλαρώσουν και να δημιουργήσουν αναμνήσεις ζωής.
Η πανδημία επανέφερε ξανά την αξία των ταξιδιών στη ζωή μας, είπε, και έδειξε ότι τα ταξίδια είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα στις προαιρετικές δαπάνες των νοικοκυριών.
«Και αντί το κόστος ζωής να μειώνει τη ζήτηση, φαίνεται ότι τα ταξίδια είναι πιο σημαντικά από ποτέ, με περισσότερους πελάτες να επιλέγουν αεροπορικές εταιρείες όπως η EasyJet που υπόσχονται την καλύτερη αξία», κατέληξε ο Johan Lundgren.
- H EasyJet προσθέτει συνεχώς πτήσεις και για το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου η χωρητικότητά της αναμένεται να επανέλθει στα προ πανδημίας επίπεδα.