“Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα. Είχε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη σε όλη την Ευρώπη και έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και την μέση ελληνική οικογένεια. Αυτό το μεγάλο επίτευγμα δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την άοκνη δουλειά του ΕΟΤ, της πρόεδρου Άντζελας Γκερέκου, του γενικού γραμματέα Δημήτρη Φραγκάκη των Διοικητικών Συμβουλίων και βέβαια πάνω απ’ όλα όλων των εργαζομένων στην Ελλάδα και το εξωτερικό”, δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας από το βήμα της εκδήλωσης που διοργάνωσε ο ΕΟΤ για τον απολογισμό του έργου του το διάστημα 2019-2023.
Στην παρέμβασή της η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου υπογράμμισε ότι ο ΕΟΤ δυνάμωσε τα τελευταία χρόνια βάζοντας τα θεμέλια για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Μάλιστα ζήτησε τη στελέχωσή του με εξειδικευμένο προσωπικό, καθώς μεγάλος αριθμός εργαζομένων αποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης.
Στην παρέμβασή του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στάθηκε στο “θαύμα” που συνετελέστηκε στον ελληνικό τουρισμό που δεν είναι άλλο από την ανάκαμψη των τουριστικών μεγεθών μετά την πανδημία. Την ίδια στιγμή εστίασε στις παρακαταθήκες του οργανισμού για την επόμενη μέρα.
«Πλέον ο ΕΟΤ είναι πιο ισχυρός, αξιόπιστος με υγιή οικονομικά και με μετρήσιμα αποτελέσματα», τόνισε και προσέθεσε: «Ο ΕΟΤ ανταποκρίθηκε στις ανάγκες της αγοράς και παράλληλα συνεργάστηκε με τον ιδιωτικό τομέα με στρατηγική και σχέδιο. Αποκορύφωμα των προσπαθειών του οργανισμού η αναβάθμιση του brand της Ελλάδας, που πλέον βρίσκεται στην 5η θέση παγκοσμίως».
Εφτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα
Εφτά τουριστικές καμπάνιες, διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα και πλατφόρμες επικοινωνίας, σε 35 αγορές στόχους καθώς και επένδυση 30 εκατ. ευρώ μέσω προγραμμάτων συνδιαφήμισης με 200 και πλέον συνεργάτες απ’ όλον τον κόσμο σχεδίασε και υλοποίησε ο ΕΟΤ για να εδραιώσει την Ελλάδα ως έναν top of mind τουριστικό προορισμό, με στόχο την αύξηση των εσόδων και των αφίξεων, την προβολή των εμπειριών που προσφέρει η χώρα στον σύγχρονο ταξιδιώτη και τη διάχυση τουριστικού ρεύματος σε λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς.
Επιπλέον 11 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες, 2 εκατ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και αντίστοιχα 2 εκατ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.
Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες μεταξύ άλλων με τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.ά.