Tο ταχύτατα μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον παρουσιάζει συνεχώς νέες προκλήσεις για τους Έλληνες ξενοδόχους, εντείνοντας την πολυπλοκότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο διεθνές περιβάλλον.
Η RevitUp, λαμβάνοντας υπόψιν τόσο τις ανάγκες της αγοράς όσο και τους στόχους των
ξενοδόχων, έχει στρέψει την προσοχή της στην παρακολούθηση και συλλογή Data για την δυναμική τιμολογιακή τοποθέτηση του καταλύματος σε σχέση με
τα συμβόλαια των Tour Operators.
Μέσα από ένα φάσμα ολοκληρωμένων υπηρεσιών,
το Palmera Beach Hotel & Spa με τη συνεργασία της RevitUp, σημείωσε κατακόρυφες αυξήσεις σε όλα τα KPI εντός δύο μόλις σεζόν
(2019 vs 2022).
Αρχικά, η σταθερή και δυναμική διαφήμιση
του καταλύματος στις πλατφόρμες Google και Meta, μετέτρεψε τους Lookers, τους απλούς επισκέπτες των διαδικτυακών καναλιών, σε Bookers, με τη σωστή τιμολογιακή πολιτική.
Στη συνέχεια, ενισχύθηκε κατά κόρον η
διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου μέσω website, με τις επισκέψεις του να αυξάνονται κατά +526% και την αναζήτηση
διαθεσιμότητας κατά +4.887%, επιτυγχάνοντας συγχρόνως τη σταδιακή
αύξηση της Μέσης Τιμής Δωματίου ADR από 89€ σε 141€.
Αποκορύφωμα όλων των παραπάνω αποτέλεσε η αύξηση
των online εσόδων κατά +512%,
με την κερδοφορία να μεταφράζεται σε ποσό άνω των 1 εκατομμυρίου ευρώ.
Κλειδί πίσω από την εντυπωσιακή πορεία των αριθμών,
αποτελεί η άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία μέσω των συνεργατών της RevitUp και τους εργαζομένους του Palmera Beach Hotel & Spa.
Ο κ. Θέμης Καρνής, ιδιοκτήτης του Palmera Beach Hotel & Spa, δήλωσε τα παρακάτω για τη συνεργασία με τη RevitUp:
«Εάν το 2020, όταν αποφασίσαμε να
εμπιστευτούμε τη διαχείριση του Palmera στη Revitup, γνωρίζαμε το σημερινό
αποτέλεσμα, θα το είχαμε αποφασίσει από τα εγκαίνια του ξενοδοχείου. Με την
προσέγγιση της Revitup αποκτήσαμε βαθμούς ελευθερίας που δεν τους πιστεύαμε
ποτέ. Απευθυνόμενοι ψηφιακά στους μεμονωμένους επισκέπτες καταφέραμε
εντυπωσιακά αποτελέσματα χωρίς να δημιουργήσουμε πρόβλημα στις υπάρχουσες
συνεργασίες με συμβόλαια tour operators. Τη διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι, κι όταν υποστηρίζονται από δεδομένα
στη λήψη αποφάσεων, τότε το αποτέλεσμα δεν αργεί να φανεί. Κερδίσαμε διαπραγματευτική ισχύ, έχοντας
δημιουργήσει πλέον το δικό μας πελατολόγιο. Το μέλλον πλέον φαντάζει
πολύ πιο ευοίωνο από ποτέ».
Η ομάδα της RevitUp ευχαριστεί τους συνεργάτες του Palmera Beach Hotel & Spa για την ένθερμη συγκατάθεσή τους στη
δημοσίευση των αριθμών του καταλύματος, καθώς και για τη διαχυτική δήλωση του
ιδιοκτήτη.
Διαβάστε ολόκληρο το Case Study εδώ: [https://www.revitup.direct/blog/articles/case-study-revitup-palmera-beach-hotel-spa]
Revitup.direct
- Hotel
Digital & Revenue Mastering
Η Revitup.direct
προσφέρει υπηρεσίες Digital
& Performance Marketing, Revenue
& Yield Management, καθώς και Business Intelligence
εργαλεία στον χώρο της φιλοξενίας πάνω από 10 χρόνια. Παρέχει
καθετοποιημένες τεχνολογικές λύσεις Sales & Marketing, υποστηρίζοντας με
όραμα και τεχνογνωσία τους επιχειρηματίες στον τουριστικό κλάδο ανά τον κόσμο.
Η έμπειρη ομάδα της Revitup.direct έρχεται να γεφυρώσει το τεχνολογικό και
διοικητικό χάσμα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με την real-time προσφορά και
ζήτηση. Πάντα στο πλευρό του πελάτη, μετασχηματίζουμε την ξενοδοχειακή
επιχείρηση του μέλλοντος με άμεση προσαρμογή στην εκάστοτε επιχείρηση,
αντιμετωπίζοντας τις νέες τεχνολογικές προκλήσεις και αναπτύσσοντας μία βιώσιμη
ψηφιακή στρατηγική για την σταθερή αύξηση της κερδοφορίας.