ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2023

Mabrian Technologies:H Κρήτη δεύτερος κορυφαίος προορισμός στον κόσμο για το 2023!

 

Δεύτερος κορυφαίος προορισμός στον κόσμο αναδεικνύεται η Κρήτη για το 2023 από την ισπανική εταιρεία Mabrian Technologies, που ειδικεύεται στην έρευνα αγοράς τουρισμού. 

H κατάταξη γίνεται με βάση τις νέες τάσεις στα ταξίδια, που διαμορφώνονται μετά από τα χρόνια της πανδημίας. Όπως τονίζεται, η παγκόσμια ανάλυση των επιθυμιών εκατομμυρίων χρηστών στο TripAdvisor, δείχνει ότι έχει αυξηθεί σημαντικά, σε σχέση με το 2019, το ενδιαφέρον για ταξίδια που σχετίζονται με τη φύση, τις δραστηριότητες και τον τουρισμό ευεξίας. Αυτή η τάση φαίνεται ότι θα συνεχίσει να αυξάνεται.

Ως εκ τούτου, επισημαίνει η Mabrian Technologies, τα τουριστικά προϊόντα όπως ο ήλιος και η παραλία ή τα πολιτιστικά ταξίδια, παρά το γεγονός ότι είναι μακράν οι δημοφιλέστερες επιλογές, θα δίνουν σιγά σιγά χώρο σε αυτές τις νέες δραστηριότητες.

Έχοντας επιβεβαιώσει αυτήν την παγκόσμια τάση, η Mabrian εντόπισε ποιοι προορισμοί στον κόσμο πληρούν τα κριτήρια για να είναι στη μόδα το 2023 χάρη στο μείγμα τουριστικών προϊόντων, την αεροπορική συνδεσιμότητα και την προσφορά ξενοδοχειακών καταλυμάτων.

Για να γίνει αυτό, έχει αναλύσει περισσότερους από 700 προορισμούς σε όλο τον κόσμο, προσδιορίζοντας τους 10 κορυφαίους προορισμούς που προσφέρουν την καλύτερη ισορροπία μεταξύ πολλών παραγόντων: τη σημασία του τουρισμού δραστηριοτήτων, τη φύση και την προσφορά προϊόντων ευεξίας, την ανάπτυξη νέων αεροπορικών δρομολογίων και τις εισερχόμενες αεροπορικές θέσεις για το επόμενο έτος και τη μέση τιμή της διαμονής σε ξενοδοχείο για τους επόμενους μήνες.

Πρώτο το Μπαλί

Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται το Μπαλί της Ινδονησίας. Αυτός ο νησιωτικός παράδεισος ξεχωρίζει για την προσφορά ενός ευρέος φάσματος δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τον τουρισμό, τη φύση και την ευεξία, καθώς και την εξαιρετική εξέλιξη της αεροπορικής συνδεσιμότητας για το 2023: 45% περισσότερες νέες αεροπορικές συνδέσεις και αύξηση 115% στις εισερχόμενες θέσεις. Επιπλέον, το Μπαλί προσφέρει μια πολύ ανταγωνιστική μέση τιμή διαμονής σε ξενοδοχείο για τους επόμενους μήνες.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κρήτη, που είναι το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας, όπως αναφέρει η πλατφόρμα. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που έχει σπάσει ρεκόρ τουρισμού το 2022, παρά την απουσία Ρώσων τουριστών, που στο παρελθόν ήταν μια από τις κύριες αγορές της. Παρά το γεγονός ότι είναι ένας κυρίως καλοκαιρινός προορισμός με ένα ευρύ φάσμα προϊόντων ήλιου και παραλίας, η Κρήτη βλέπει το 57% των σχολίων των τουριστών να αφορά δραστηριότητες, φύση ή τουρισμό ευεξίας. Επιπλέον, ο προορισμός παρουσιάζει αύξηση δυναμικότητας 17% σε σχέση με πέρυσι, τόσο για τα δρομολόγια εσωτερικού όσο και εξωτερικού. Όσον αφορά την προσφορά διαμονής, είναι ο προορισμός με τις δεύτερες πιο ανταγωνιστικές μέσες τιμές ξενοδοχείων για τους επόμενους μήνες.

Την τρίτη θέση καταλαμβάνει το Algarve, που βρίσκεται στα νότια της Πορτογαλίας, με ένα ενδιαφέρον μείγμα τουριστικού προϊόντος, πολύ ανταγωνιστικές τιμές διαμονής και σημαντική αύξηση της αεροπορικής συνδεσιμότητας.

Ο προορισμός της Αττάλειας, στη νότια Τουρκία, αναφέρει η  Mabrian Technologies, ξεχωρίζει γιατί έχει τις χαμηλότερες τιμές διαμονής από όλους τους επιλεγμένους προορισμούς, καθώς και γιατί παρουσιάζει αύξηση άνω του 20% στην αεροπορική συνδεσιμότητα για το 2023, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η Αττάλεια κατατάσσεται στην 8η θέση των κορυφαίων προορισμών για το 2023.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι τόσο η Γαλλία όσο και η Ιταλία καταφέρνουν να τοποθετήσουν δύο προορισμούς στο top 10 από αυτούς που θα ξεχωρίσουν το 2023, ενώ η Ισπανία δεν έχει κανέναν προορισμό στην πρώτη δεκάδα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η εξέχουσα θέση των προϊόντων τουρισμού δραστηριοτήτων, τουρισμού στη φύση και ευεξίας στην Ισπανία είναι περίπου 30% κάτω από το μερίδιο αυτών των προϊόντων σε άλλες ανταγωνιστικές χώρες.