Η Air France προσφέρει ένα νέο κανάλι στο WhatsApp στους πελάτες της. Θα είναι διαθέσιμο 7 ημέρες την εβδομάδα σε 22 χώρες και σε 4 γλώσσες (Γαλλικά, Αγγλικά, Ιταλικά, Πορτογαλικά/Βραζιλιάνικα).
Οι λειτουργίες άμεσων μηνυμάτων μεταμορφώνουν τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ ανθρώπων και επιχειρήσεων. Με 2 δισεκατομμύρια χρήστες καθημερινά, το WhatsApp είναι ένας ολοένα και πιο κοινός τρόπος επικοινωνίας.
Έχοντας ήδη παρουσία σε πολλές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων, ιδίως στο Facebook Messenger, η Air France συνεχίζει έτσι να ενισχύει την εμπορική της σχέση και την προορατικότητα της εξυπηρέτησης πελατών της.
Τι προσφέρει το WhatsApp πριν, στη διάρκεια και μετά την πτήση
- Άμεσες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις μέσω του Louis chatbot και επικοινωνία με επαφή της Air France, για πιο συγκεκριμένες απαντήσεις.
- Ειδοποίηση σε κάθε σημαντική στιγμή του ταξιδιού. Από την αποστολή της κάρτας επιβίβασης έως τις πληροφορίες για την πτήση του (αλλαγή προγράμματος ή πύλη επιβίβασης, τελευταία κλήση πριν από το κλείσιμο της πόρτας του αεροσκάφους, κ.λπ.), καθώς ακόμα και τη ζώνη παράδοσης αποσκευών κατά την άφιξη.
Επιπλέον, οι εξατομικευμένες προσφορές επιτρέπουν στους επιβάτες της αεροπορικής εταιρείας να κάνουν κράτηση για υπηρεσίες για μια ακόμα πιο ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία, όπως ένα κάθισμα με περισσότερο χώρο ή πρόσβαση στο σαλόνι της Air France στο αεροδρόμιο.