Το brand θα ειδικεύεται στο κομμάτι των διακοπών και της αναψυχής σε πόλεις και θα ξεκινήσει από την Ισπανία με προοπτικές επέκτασης σε προορισμούς της Ευρώπης, της Μ. Ανατολής, της Ασίας και της Αμερικής.
Σύμφωνα με τη Meliá, το νέο brand θα έχει μεσογειακό χαρακτήρα και είναι αποτέλεσμα της κοινοπραξίας με τον αστέρα του τένις αλλά και άλλων στρατηγικών συνεργατών οι οποίοι θα ενταχθούν στο πρότζεκτ κατά τον εμπλουτισμό του σε διεθνές επίπεδο με στοιχεία όπως η γαστρονομία, η διακόσμηση, η ευεξία και η τεχνολογία.
Το σχέδιο επέκτασης του brand περιλαμβάνει περισσότερα από 20 ξενοδοχεία σε βάθος πενταετίας, με έμφαση σε προορισμούς με ξεκάθαρο προφίλ τουρισμού πολυτελείας και bleisure.
Σε πρώτη φάση το brand στοχεύει να αναπτυχθεί σε προορισμούς των ακτών της Μεσογείου και σε πρωτεύουσες όπως η Μαδρίτη, το Παρίσι και το Λονδίνο, με το άνοιγμα του πρώτου ξενοδοχείου, στη Μαγιόρκα, να έχει προγραμματιστεί το 2023.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Meliá, Gabriel Escarrer, δήλωσε: «Το αποτέλεσμα της προσθήκης της εμπνευσμένης ηγεσίας του Ράφα Ναδάλ και της διεθνούς εμπειρίας άνω των 65 ετών στη δημιουργία πολυτελών ξενοδοχείων και της διαχείρισης ξενοδοχείων της Meliá, παίρνει σάρκα και οστά σήμερα με το σχεδιασμό ενός μοναδικού brand».
Από την πλευρά του, ο αστέρας του τένις εξήγησε ότι το brand είναι συνώνυμο του να νιώθει κανείς καλά ανά πάσα στιγμή, να απολαμβάνει τη ζωή και τον Μεσογειακό τρόπο ζωής. Όπως δήλωσε ο ίδιος, «από την πρώτη στιγμή με τράβηξε αυτό το νέο κόνσεπτ που αναπτύσσεται σε συνεργασία με τη Meliá. Είμαι σίγουρος οτι το ZEL θα αποτελέσει ένα success story και ότι θα το απολαύσουν όλοι όσοι επισκέπτονται τα ξενοδοχεία, που είναι και ο ουσιαστικός λόγος για τη δημιουργία του».