Σηματοδότηση τριών επιπέδων (1-3) εισήγαγε η Booking.com για τα καταλύματα, τα οποία εφαρμόζουν πρακτικές βιωσιμότητας, ώστε οι ταξιδιώτες να έχουν πιο «διαφανείς και αξιόπιστες» πληροφορίες για να κάνουν μια τεκμηριωμένη επιλογή στη διαμονή τους.
Τα καταλύματα που έχουν αναλάβει μεγάλες δεσμεύσεις για τη βιωσιμότητα αναγνωρίζονται με πιστοποιημένο σήμα, το οποίο είναι το υψηλότερο επίπεδο που μπορούν να λάβουν.
Με την εισαγωγή των τριών επιπέδων, όπως ανέφερε η Booking.com, θα αναγνωριστούν περισσότερα από 400.000 καταλύματα όλων των μορφών για τις προσπάθειές τους να λειτουργούν πιο βιώσιμα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας, η Ιταλία ηγείται στον αριθμό των καταλυμάτων που έχουν λάβει σήμα βιώσιμης ανάπτυξης. Ακολουθούν η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία, οι ΗΠΑ, η Βραζιλία, η Ινδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ελλάδα και η Πολωνία.
Τα επίπεδα έχουν ήδη εισαχθεί και θα εμφανίζονται σύντομα στον ιστότοπο και την ανάλογη εφαρμογή της Booking.com.
Η εταιρεία έχει επίσης αρχίσει να εμφανίζει δεδομένα εκπομπών άνθρακα για κρατήσεις καταλυμάτων στην Ευρώπη για να βοηθήσει τους πελάτες στη λήψη αποφάσεων.
Επιπλέον, η Booking.com έχει εφαρμόσει ένα νέο φίλτρο αναζήτησης για πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα για να διευκολύνει τους ταξιδιώτες να βρίσκουν πιο βιώσιμες επιλογές χερσαίων μεταφορών.
Η επικεφαλής του τμήματος βιωσιμότητας Danielle D'Silva δήλωσε ότι η Booiking.com βελτιώνει και αναπτύσσει το πρόγραμμα βιώσιμων ταξιδιών, με τη φιλοδοξία να διευκολύνει τους ταξιδιώτες να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές στο επόμενο ταξίδι τους.
"Εξετάζουμε κάθε μέρος του ταξιδιού στην πλατφόρμα μας και αναζητούμε ενεργά τρόπους για να παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες στους ταξιδιώτες με αξιόπιστο τρόπο", τόνισε, προσθέτοντας: "Είτε πρόκειται για ένα διαμέρισμα για μια απόδραση το Σαββατοκύριακο, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το επερχόμενο οδικό ταξίδι ή δεδομένα εκπομπών άνθρακα για μια πτήση, στόχος μας είναι να ωθήσουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας σε αυτές τις πιο υπεύθυνες επιλογές για να εξασφαλίσουμε ένα πιο υγιές μέλλον για τον πλανήτη και την ταξιδιωτική βιομηχανία μας».
Η αειφορία κορυφαία προτεραιότητα στα πολυτελή ταξίδια
Σημειώνεται ότι σε μια πρόσφατη έρευνα του Virtuoso, που ειδικεύεται στα πολυτελή ταξίδια, το 74% των ταξιδιωτών είπαν ότι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να ταξιδέψουν με βιώσιμα μέσα και με διαμονή σε βιώσιμα πολυτελή καταλύματα, αν γνωρίζουν πού πάνε τα χρήματά τους.
Το 70%, εξάλλου, συμφώνησε ότι τα βιώσιμα ταξίδια ενισχύουν πραγματικά την εμπειρία των διακοπών τους. Οι ταξιδιώτες δεσμεύονται όλο και περισσότερο για βιώσιμα ταξίδια, και όχι μόνο με αυστηρά οικολογική έννοια. Αναζητούν επιχειρήσεις και εμπειρίες που επικεντρώνονται στην ωφέλεια των ντόπιων πληθυσμών και της τοπικής οικονομίας και στη διαφύλαξη της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς.