Δύο τα είναι βασικά ευρήματα της SiteMinder, σε έρευνα με περισσότερους από 8.000 ταξιδιώτες από 10 χώρες. Δεν θα αποτρέψει τους ανθρώπους από τα ταξίδια ο αυξανόμενος πληθωρισμός και ο συνδυασμός σε ταξίδια επαγγελματικά και αναψυχής θα ωθήσει τα ξενοδοχεία να εξελιχθούν.
Όπως υπογραμμίζει ο Sankar Narayan, Διευθύνων Σύμβουλος της SiteMinder, «ένας νέος τύπος ταξιδιώτη» με υψηλότερες προσδοκίες έχει εμφανιστεί κατά τη διάρκεια της ανάκαμψης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και «οι ξενοδόχοι πρέπει να είναι έτοιμοι» να καλύψουν τις ανάγκες του.
«Η αναφορά του SiteMinder δείχνει ότι -περισσότερο από ποτέ- οι ταξιδιώτες έχουν τώρα φιλοδοξίες να κάνουν κράτηση, να ταξιδέψουν, να εργαστούν, να συνδεθούν και να γνωρίσουν τον κόσμο με τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία και ασφάλεια», επεσήμανε.
Οι πέντε ταξιδιωτικές τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον στα ξενοδοχεία
Πληθωρισμός και ταξίδια
Ο πληθωρισμός έχει επί του παρόντος «μέτρια» έως «μη» επίδραση στις ταξιδιωτικές αποφάσεις για την πλειοψηφία των ερωτηθέντων.
- Το 85% των ταξιδιωτών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για πρόσθετα κατά την επόμενη διαμονή τους.
- Το 50% θα πλήρωνε παραπάνω για πρωινό.
- Το 34%, θα έδινε παραπάνω χρήματα για θέα.
Η SiteMinder συνιστά τα ξενοδοχεία να προσφέρουν στοχευμένα πρόσθετα, όπως check-in νωρίς για οικογένειες με μικρά παιδιά και αναβαθμίσεις δωματίων τελευταίας στιγμής στο χώρο του ξενοδοχείου.
Μετά τη διαμονή, οι ξενοδόχοι μπορούν να στείλουν προσφορές για να δώσουν κίνητρα για μελλοντικές επισκέψεις.
Διαφημίσεις και προσφορές
- Το 86% των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο είναι ανοιχτό στη λήψη διαφημίσεων για ένα κατάλυμα που τους ταιριάζει.
- Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες «συχνά» ή «πάντα» καλωσορίζουν εξατομικευμένες προσφορές, ακόμα και μετά τη διαμονή τους.
- Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «συχνά» ή «πάντα» επηρεάζουν τις αποφάσεις κρατήσεων του 43% όλων των ταξιδιωτών.
Ταξίδι και εργασία
Το 36% σχεδιάζει να εργαστεί στο επόμενο ταξίδι του και οι απαιτήσεις του θα διαμορφώσουν το «ξενοδοχείο του μέλλοντος».
- Τα δύο τρίτα των εργαζόμενων ταξιδιωτών προτιμούν το αυτοματοποιημένο check-in παρά το χειροκίνητο, σε σύγκριση με τους μισούς ταξιδιώτες αναψυχής.
- Για το 78% των εργαζομένων ταξιδιωτών και το 60% των ταξιδιωτών αναψυχής, τα «μικρά πράγματα» -για παράδειγμα, το άρωμα στο δωμάτιο, τα έργα τέχνης του ή η μουσική του εστιατορίου- «πάντα» ή «συχνά» επηρεάζουν το αν θα σκεφτόταν να επιστρέψει σε ένα κατάλυμα.
Πολλοί ταξιδιώτες που σχεδιάζουν διακοπές εργασίας θα φέρουν την οικογένεια τους. Επομένως η προσφορά εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εκδρομών για παιδιά θα μπορούσε να είναι μια καλή στρατηγική για τα ξενοδοχεία, σύμφωνα με το SiteMinder.
Ψηφιακό σημείο επαφής
Κάθε ψηφιακό σημείο επαφής έχει σημασία για τον νέο ταξιδιώτη και είναι «κρίσιμα για την εμπιστοσύνη».
- Όταν κάνουν κράτηση απευθείας στον ιστότοπο ενός ακινήτου, περισσότεροι από τους μισούς (57%) λένε ότι η πρώτη τους προτεραιότητα είναι μια εύκολη και ασφαλής διαδικασία κράτησης και πληρωμής.
- Το μεγαλύτερο ποσοστό των ταξιδιωτών (49%) προτιμά να πληρώνει με πιστωτική κάρτα μέσω διαδικτύου ή ηλεκτρονικής τραπεζικής μεταφοράς, ακολουθούμενο από αυτοπροσώπως (43%).
- Το 80% λέει ότι είναι «σημαντικό» ή «πολύ σημαντικό» να έχει την ευελιξία να τροποποιεί εύκολα ή να ακυρώνει την κράτηση του.
Η ανθρώπινη σύνδεση
Όταν αναφέρονται πτυχές της διαμονής τους που θα τους έκαναν πιο πιθανό να επιστρέψουν, οι τρεις κύριοι λόγοι που δίνονται είναι:
- Σχέση ποιότητας/τιμής (72%).
- Τοποθεσία (58%).
- Προσωπικό και εξυπηρέτηση πελατών (43%). Σχεδόν εννέα στους 10 θέλουν να υπάρχει προσωπικό στο χώρο.