ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 6 Αυγούστου 2022

Η Χαλκιδική στις πρώτες επιλογές των Ιταλών

 

Ένα πρόγραμμα προβολής της Χαλκιδικής στην ιταλική αγορά σχεδίασε και υλοποίησε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του ΤΟΧ στην ιταλική αγορά, κα Ελένη Σαρικώστα, με αφορμή τις απευθείας πτήσεις της Aegean Airlines από τη Ρώμη και το Μιλάνο στο Διεθνές Aεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης.

Στο κάλεσμα του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής ανταποκρίθηκαν διακεκριμένοι Ιταλοί δημοσιογράφοι από τα μεγαλύτερα Μέσα Ενημέρωσης, καθώς και εκπρόσωποι εξειδικευμένων ταξιδιωτικών πρακτορείων οι οποίοι επισκέφθηκαν την Χαλκιδική σε τρία θεματικά ταξίδια που σχεδιάστηκαν ειδικά για εκείνους, προκειμένου να αναδείξει ο προορισμός την αυθεντική και εναλλακτική του πλευρά.




Το τηλεοπτικό κανάλι LA7 και η εκπομπή “Eden - Un pianeta da salvare”, μία από τις μεγαλύτερες σε τηλεθέαση εκπομπές στην Ιταλία, πρόβαλλαν ένα  αφιέρωμα για τη Χαλκιδική μιλώντας εκτεταμένα και για τις τρεις χερσονήσους της με αναφορές στην ιστορία της, τον Αριστοτέλη, το κρασιά της, τους παραδοσιακούς της οικισμούς δείχνοντας πλάνα από τις περιοχές της Νέας Ποτίδαιας, Αθύτου, Ουρανούπολης, Αρχαίων Σταγείρων, Ολυμπιάδας, Παρθενώνα, Νέο Μαρμαρά, τις εξωτικές παραλίες της Σιθωνίας και το Άγιο Όρος.   



Παράλληλα, πάνω από 8 θεματικά άρθρα έχουν ήδη δημοσιευθεί στα μεγαλύτερα ΜΜΕ της Ιταλίας, καθώς και στην επίσημη σελίδα της Ένωσης GIST ως αποτέλεσμα της πολύ πετυχημένης δημοσιογραφικής αποστολής των εκπροσώπων της Ένωσης των Ιταλών ταξιδιωτικών δημοσιογράφων (GIST) που οργανώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον ΤΟΧ τον Ιούνιο στη Χαλκιδική. Συγκεκριμένα, η πρόεδρος του GIST, dr. Sabrina Talarico δημοσίευσε τους 5 λόγους που πρέπει κάποιος να επισκεφθεί τη Χαλκιδική, ο κ. Falanga – διευθυντής του περιοδικού “On the Road Magazine” προτείνει road trip διαδρομές στη Χαλκιδική, η κα Iannini από την εφημερίδα “Il Giornale” παρουσιάζει την Αμμουλιανή και την μετάβασή της σε πράσινο νησί, ο κ. Lupini – διευθυντής της “Italia a Tavola TV Magazine” αναδεικνύει τη γαστρονομία και τα τοπικά προϊόντα της Χαλκιδικής, η κα Tomasini του “Grazia” και του “Lonely Planet IT” εκθειάζει τις παραλίες της Χαλκιδικής και προτείνει μέρη που πρέπει να επισκεφτεί κάποιος, ενώ ο δημοσιογράφος κ. Maurizio από τη “La Stampa” παρουσιάζει τη Χαλκιδική ως τον “μπλε και πράσινο” παράδεισο του Αιγαίου. Τέλος, η εφημερίδα “Corriere Della Sera” δημοσίευσε εκτενές άρθρο για την αποικία του Ιππόκαμπου στο Στρατώνι και το Ενάλιο Ινστιτούτο.



Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κ. Γρηγόρης Τάσιος, “είμαστε πολύ χαρούμενοι με τη μεγάλη δημοσιότητα που έλαβε φέτος η Χαλκιδική στην Ιταλία. Νιώθουμε ικανοποίηση με την απόδοση της δουλειάς μας, 6 χρόνια συστηματικής προσπάθειας αποδίδει καρπούς εν μέσω πανδημίας. Η Ιταλία είναι μία ανερχόμενη αγορά για τη Χαλκιδική όπου -πριν την πανδημία- οι αφίξεις κατέγραφαν ετήσιες αυξήσεις της τάξεως του 7-9%. Φέτος, λόγω και των απευθείας πτήσεων της Aegean από τη Ρώμη και το Μιλάνο αποφασίσαμε να εντείνουμε τις προσπάθειες μας και θεωρώ ότι η προβολή που λάβαμε ήταν εξαιρετική. Βέβαια δεν σταματάμε εδώ, τον Οκτώβριο θα λάβουμε μέρος στην Έκθεση Αρχαιολογίας (Mediterranean Exchange of Archaeological Tourism) στο PAESTUM με έμφαση στον πολιτιστικό τουρισμό, καθώς και στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού στο Ρίμινι και το Μιλάνο”.