Oι ταξιδιώτες της γενιάς «Gen Z», ηλικίας από 18 έως 24 ετών, από όλο τον κόσμο, τείνουν περισσότερο από τις προηγούμενες γενιές να επιστρέφουν σε γνωστούς προορισμούς για τις διακοπές τους, με το 40% να δηλώνει ότι επιστρέφει στον ίδιο προορισμό.
Οι ταξιδιώτες της Gen Z τείνουν επίσης να αναζητούν εμπειρίες προκειμένου να τις «ανεβάσουν» ως περιεχόμενο στα social media, με τέσσερις στους 10 (43%) να αναφέρουν ότι αυτό αποτελεί σημαντικό στοιχείο στον προγραμματισμό διακοπών.
Αυτά προκύπτουν από έρευνα που διενήργησε η YouGov, η οποία αποκαλύπτει ότι η γενιά αυτή θα δαπανήσει περισσότερα, σε σχέση με πέρυσι, στις δύο κορυφαίες κατηγορίες εξόδων 17 ταξιδιωτικών αγορών, δηλαδή στα ρούχα/ αξεσουάρ (32% παγκοσμίως) και στο φαγητό έξω (27%).
Επιπλέον, πάνω από το ένα τέταρτο της γενιάς Gen Z σκοπεύει να δαπανήσει περισσότερα στα ταξίδια μέσα στο ερχόμενο 12μηνο (26%).
Το ένα πέμπτο των ενηλίκων παγκοσμίως (21%) σκοπεύουν να κάνουν μεγαλύτερες δαπάνες σε ταξιδιωτικά προϊόντα και υπηρεσίες το ερχόμενο 12μηνο σε σύγκριση με το 2021, με αντίστοιχο ποσοστό της Gen Zs στο 26% και στους millennials στο 25%.