Η νέα παραγωγή της Transavia, που παρουσιάζει τη Θεσσαλονίκη, είναι πλέον “στον αέρα”. Υπολογίζεται πως τουλάχιστον 200.000 επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να την παρακολουθήσουν, είτε κατά τη διάρκεια των πτήσεων είτε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρίας.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης υποδέχθηκε και καθοδήγησε την κινηματογραφική ομάδα της Transavia προκειμένου να συλλέξει “υλικό” για την προβολή της πόλης.
Τα μέλη της ομάδας παραγωγής ξεναγήθηκαν και κινηματογράφησαν τα πιο όμορφα σημεία της πόλης.
Το νέο video της Transavia με πρωταγωνιστές ένα ζευγάρι Ολλανδών πιλότων, προβάλει την Άνω πόλη, τα μνημεία της UNESCO, την παραλία, το ηλιοβασίλεμα της αλλά και την γαστρονομική υπεροχή της Θεσσαλονίκης, την τοπική κουζίνα και τα προϊόντα της περιοχής .
Η παραγωγή του ολλανδικού μεταφορέα δίνει χρηστικές πληροφορίες για τη Θεσσαλονίκη, τον τρόπο προσέγγισης, αλλά και για την εγγύτητα που έχει με τους νομούς Χαλκιδικής και Πιερίας.
Το κινηματογραφικό και φωτογραφικό υλικό που συγκεντρώθηκε θα αποτελέσει δημιουργική βάση για περισσότερες παραγωγές που θα προωθήσουν τον προορισμό στους επιβάτες όλων των πτήσεων της Transavia.