Η γαλλική αποστολή με την προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γαλλίας, κα Δ. Βοζίκη (στο μέσον), στην παραλία του Μύρτου.
Κατά την παραμονή τους στο νησί, οι Γάλλοι influencers επισκέφθηκαν το Αργοστόλι (Λάσση), την Άσσο, το Φισκάρδο και το πλήρως αναστηλωμένο μετά τους σεισμούς του 1953 χωριό Κουρκουμελάτα, περιηγήθηκαν στη διάσημη παραλία του Μύρτου και στα πλωτά σπήλαια Μελισσάνης και Δρογκαράτης και ξεναγήθηκαν στον Εθνικό Δρυμό Αίνου με την άπλετη θέα στα γειτονικά νησιά Λευκάδα, Ζάκυνθο και Ιθάκη. Ακόμα, απόλαυσαν την εμπειρία του παραδοσιακού ψαρέματος με καΐκι και τις βουτιές στα νερά του ανοιχτού πελάγους, ενώ είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τη γαστρονομία του νησιού, καθώς και την τοπική ποικιλία κρασιού Ρομπόλα στις εγκαταστάσεις του Συνεταιρισμού Παραγωγών Ρομπόλας “Ορεάλιος Γη”.
Εντυπωσιασμένοι από τις ομορφιές της Κεφαλονιάς, οι Γάλλοι influencers δημοσίευσαν στα κοινωνικά τους δίκτυα δεκάδες φωτογραφίες και πλούσια stories, προτρέποντας τους χιλιάδες ακόλουθούς τους να ανακαλύψουν το συντομότερο δυνατόν το νησί του Ιονίου. Κατά την επίσκεψή τους στην Κεφαλονιά, οι Γάλλοι influencers είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την παραδοσιακή κουζίνα του νησιού.
Εξάλλου, στις 8 Ιουνίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας συμμετείχε σε εκδήλωση στο Λονδίνο για την έναρξη των εργασιών του ολλανδικού Τ.Ο. Eliza was here στη βρετανική αγορά.
To brand Eliza was here, που ανήκει στον Όμιλο Sunweb, ιδρύθηκε το 2001 και κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς για την Ελλάδα στην Ολλανδία, με τη χώρα μας να αποτελεί τον πρώτο προορισμό στις πωλήσεις του. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι η προώθηση των εναλλακτικών διακοπών σε καταλύματα μικρής κλίμακας, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην αυθεντικότητα, τη βιωσιμότητα και τις δραστηριότητες.
Από την εκδήλωση του Τ.Ο. Eliza was here στο Λονδίνο. Από αριστερά, η υπεύθυνη για την Ελλάδα, Ί. Φώλια, o managing director του Τ.Ο., T. van den Bergh, η προϊσταμένη Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, κα Ελένη Σκαρβέλη και ο υπεύθυνος e-commerce του T.O, S. De Klerk.
Την εκδήλωση προλόγισαν o Managing Director του Τ.Ο., Tim van den Bergh, η υπεύθυνη για την Ελλάδα, κα Ίρις Φώλια, και η προϊσταμένη Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, κα Ελένη Σκαρβέλη, ενώ την παρακολούθησαν εκπρόσωποι του βρετανικού Τύπου και influencers που ειδικεύονται σε ταξίδια, φωτογραφία, διακοπές με παιδιά, lifestyle και foodies.
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ
Σελίδες
Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)
(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).
► ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilas ► www.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas
Σάββατο 18 Ιουνίου 2022
EOT: Δράσεις προβολής Κεφαλονιάς και 'εναλλακτικής' Ελλάδας σε Γαλλία και Βρετανία
Με στόχο την προβολή της Κεφαλονιάς στη γαλλική αγορά με αφορμή τη νέα απευθείας αεροπορική σύνδεση Παρίσι-Κεφαλονιά της Transavia, η Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας υλοποίησε από τις 8 έως τις 11 Ιουνίου press trip στο νησί για πέντε Γάλλους travel bloggers και instagrammers, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ιόνιων Νήσων και τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία.
Στη φωτογραφία, αναμνηστική φωτογραφία των Γάλλων influencers, μπροστά στο ψαροκάικο “Μιχάλης” στην Κεφαλονιά.
/traveldailynews.gr