Οι millennials και η Gen Z θα είναι οι δύο προμετωπίδες που θα οδηγήσουν τη ζήτηση για τα προγράμματα “buy now, pay later”, καθώς επλήγησαν ιδιαίτερα από την πανδημία, αναφέρει σε έρευνά της η κορυφαία εταιρεία αναλύσεων δεδομένων GlobalData. Η εταιρεία σημειώνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες που συνεργάζονται με fintech εταιρείες για να προσφέρουν αυτά τα προγράμματα θα μπορούσαν να προσελκύσουν “ευαίσθητους” στις τιμές ταξιδιώτες, τόσο millennials όσο και της γενιάς Gen Z, που αναζητούν ευέλικτες μεθόδους πληρωμής χαμηλού κόστους.
Σύμφωνα με την Έρευνα Καταναλωτών του δ’ τριμήνου 2021 της GlobalData, το 34% των Gen Z και το 36% των millennials δήλωσαν “εξαιρετικά ανήσυχοι” σχετικά με τα προσωπικά τους οικονομικά, ποσοστά που ήταν τα δύο υψηλότερα από όλες τις ηλικιακές ομάδες που απάντησαν σε αυτήν την ερώτηση.
Για παράδειγμα, η Uplift, μια υπηρεσία “buy now, pay later”, εμβάθυνε τη συνεργασία της με τη Southwest Airlines τον Ιανουάριο του 2022. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για τις πτήσεις τους με τη Southwest προς τα Νησιά της Χαβάης, με επιλογές άτοκων πληρωμών.
Ο Ralph Hollister, αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στην GlobalData, σχολιάζει: “Η χρήση από την Uplift των όρων ‘άτοκο’ και ‘χωρίς χρεώσεις λόγω καθηστερημένης πληρωμής αναμφίβολα θα προσελκύσει ευαίσθητους στις τιμές ταξιδιώτες millennial και Gen Z΄, που αναζητούν ευέλικτους, χαμηλού κόστους, μεθόδους πληρωμής. Το πιο σημαντικό για τις αεροπορικές εταιρείες και τα χρονοδιαγράμματα ανάκαμψής τους, τα προγράμματα “buy now, pay later” ενισχύουν την προσβασιμότητα καθώς μπορούν να γίνουν μικρότερες πληρωμές σε βάθος αρκετών μηνών, πράγμα που μεταφράζεται σε υψηλότερους συντελεστές φορτίου. Η προσβασιμότητα που προσφέρει αυτή η λύση πληρωμής σημαίνει ότι δεν επωφελούνται μόνο οι εταιρείες χαμηλού κόστους (LCC) από αυτό το πρόγραμμα. Και η Delta ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την American Express τον περασμένο μήνα”.
Η ευέλικτη επιλογή πληρωμής της Delta επιτρέπει στους πελάτες της Amex να “σπάνε” τις αγορές τους στη Delta σε μηνιαίες πληρωμές, με επιπλέον χρέωση.
“Αεροπορικές εταιρείες όπως η Delta δεν έχουν την πολυτέλεια να θεωρούνται μόνο ως μια υπηρεσία premium, καθώς θα δυσκολευτούν να προσελκύσει επιβάτες των γενεών Gen Z και millennials. Μέσω αυτής της επιλογής πληρωμής, η Delta μπορεί να μπει σε αυτές τις νεότερες ηλικιακά αγορές και, στη συνέχεια, να προσπαθήσει να δημιουργήσει επαναλαμβανόμενους πελάτες μέσω του προγράμματος loyalty που διαθέτει.
Τα προγράμματα ‘Buy now pay later’ θα μπορούσαν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην ανάκαμψη των αεροπορικών εταιρειών, που έχουν υιοθετήσει αυτόν τον τρόπο πληρωμής. Η ευελιξία και η οικονομία είναι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τους νεότερους ταξιδιώτες και αυτή η λύση θα μπορούσε να εμπνεύσει ακόμη και πελάτες εφ‘όρου ζωής”.