Ένα νέο ορόσημο στην ανάκαμψη της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας των ΗΠΑ από τον κορωνοϊό σηματοδοτεί ο νόμος Restoring Brand USA, δηλαδή η αποκατάσταση του ταξιδιωτικού brand των ΗΠΑ, καθώς και η νέα χρηματοδότηση που τον συνοδεύει.
Ειδικότερα, στα πολυαναμενόμενα καλά νέα για την ταξιδιωτική βιομηχανία των ΗΠΑ, η κυβέρνηση Μπάιντεν ενέκρινε χρηματοδότηση ύψους 250 εκατ. δολαρίων για τον επικεφαλής οργανισμό μάρκετινγκ της χώρας, Brand USA.
Σχετικά, ο κ.Roger Dow, Διευθύνων Σύμβουλος της Ένωσης Ταξιδίων των ΗΠΑ, ανέφερε ότι, καθώς οι διεθνείς ταξιδιωτικές δαπάνες παραμένουν 78% κάτω από τα επίπεδα πριν από την πανδημία, η ελάφρυνση που παρέχεται από το νομοσχέδιο, το οποίο σημειωτέον χρησιμοποιεί τα υπάρχοντα κεφάλαια χωρίς κόστος για τους Αμερικανούς φορολογούμενους, θα βοηθήσει το τμήμα διεθνών ταξιδιών να ανακάμψει πιο γρήγορα και να αποκαταστήσει τις θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ.
Πράγματι, οι ΗΠΑ αγωνίστηκαν ώστε να ανακτήσουν τα ταξιδιωτικά επίπεδα του 2019. Τον Φεβρουάριο του 2022, οι εισερχόμενες διεθνείς αφίξεις ανήλθαν σε 2,15 εκατ., που αντιπροσωπεύει πτώση 53,7% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2019, σύμφωνα με τη Διοίκηση Διεθνούς Εμπορίου του Υπουργείου Εμπορίου των ΗΠΑ.
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οκ. Chris Thompson, Διευθύνων Σύμβουλος της Brand USA, σχολίασε ότι η απόφαση της κυβέρνησης σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο στην ανάκαμψη της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας των ΗΠΑ από τον κορωνοϊό, ενώ η υποστήριξη που έχει η Brand USA τόσο στη Βουλή όσο και στη Γερουσία, δείχνει την πίστη και την εμπιστοσύνη που έχει το Κογκρέσο στον κλάδο, ώστε να οδηγήσει και πάλι την οικονομία σε γερές βάσεις.
Σχετικά με το Brand USA
Ο οργανισμός μάρκετινγκ προορισμού των ΗΠΑ, Brand USA, ιδρύθηκε με τον νόμο Travel Promotion Act ως η πρώτη δημόσια και ιδιωτική συνεργασία της χώρας, ώστε να προωθήσει τις Ηνωμένες Πολιτείες ως κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό και να παρουσιάσει τις ταξιδιωτικές πολιτικές και διαδικασίες των ΗΠΑ σε ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο. Αποστολή του οργανισμού είναι να αυξήσει τις διεθνείς επισκέψεις στις ΗΠΑ, προκειμένου να τροφοδοτήσει την οικονομία των ΗΠΑ και να ενισχύσει την εικόνα των Ηνωμένων Πολιτειών παγκοσμίως.
Σύμφωνα με μελέτες της Oxford Economics, τα τελευταία 8 χρόνια οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ του Brand USA συνέβαλαν στην υποδοχή 7,6 εκατ. επισκεπτών στις Ηνωμένες Πολιτείες, ωφελώντας την οικονομία των ΗΠΑ με συνολικό οικονομικό αντίκτυπο άνω των 55,7 δις. δολαρίων και υποστηρίζοντας, κατά μέσο όρο, περισσότερες από 45.000 θέσεις εργασίας το χρόνο.