ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022

Η FAA δε θα επιτρέψει στην Boeing να προχωρήσει από μόνη της σε επικύρωση της πλοϊμότητας των Boeing 787 Dreamliner

 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιήσει τελικούς ελέγχους στο νέο αεροσκάφος Boeing 787 Dreamliner και δε θα επιτρέψει στην κατασκευάστρια εταιρεία να προχωρήσει από μόνη της σε επικύρωση της πλοϊμότητας των αεροσκαφών της.


Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο απερχόμενος διαχειριστής της FAA Steve Dickson δήλωσε σε δημοσιογράφους στο περιθώριο εκδήλωσης την περασμένη Πέμπτη ότι η υπηρεσία χρειάζεται από την Boeing “μια συστημική διόρθωση στις διαδικασίες παραγωγής της. Πρέπει να παράγουν την ποιότητα στη γραμμή παραγωγής τους που αναζητούμε και για αυτό έχουν δεσμευτεί”.

Η FAA δήλωσε την Τρίτη 15 Φεβρουαρίου ότι θα διατηρήσει την εξουσία έκδοσης πιστοποιητικών αξιοπλοΐας μέχρι να βεβαιωθεί ότι “οι διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου και κατασκευής της Boeing παράγουν με συνέπεια 787 που πληρούν τα πρότυπα σχεδιασμού της FAA”.

Η Boeing δεν σχολίασε αμέσως. Ανακοίνωσε όμως αργότερα ότι “θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με την FAA για να διασφαλίσουμε ότι εκπληρώνουμε τις προσδοκίες τους, αλλά και όλες τις πρακτικές απαιτήσεις που έχουν τεθεί”.

Οι παραδόσεις των αεροσκαφών εξακολουθούν να παραμένουν σε αναστολή, καθώς οι εποπτικές αρχές αξιολογούν τις επισκευές, ενώ πραγματοποιούν επιθεωρήσεις. Οι παραδόσεις αναμένεται ότι θα παραμείνουν “παγωμένες” για κάποιους μήνες.

Το πρόγραμμα του 787 παραμένει σε χαμηλούς ρυθμούς παραγωγής, ενώ αναμένεται η σταδιακή επιστροφή του στην παραγωγή πέντε αεροσκαφών τον μήνα, όπως ανακοίνωσε η Boeing.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την καταβολή αποζημιώσεων 3,5 δισ. δολ. για καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών, αλλά και για σχετικούς συμβιβασμούς που επιτεύχθηκαν με πελάτες της, αλλά και ενός δισ. δολ. για την κάλυψη έκτακτου κόστους παραγωγής, σχετικά με προβλήματα στη διαδικασία παραγωγής των αεροσκαφών, αλλά και σχετικές επισκευές και επιθεωρήσεις για το αναφερόμενο αεροσκάφος, που έχει υψηλό ποσοστό χρήσης συνθετικών υλικών στην παραγωγή του.