ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2021

Η Booking.com ανακοινώνει το πρώτο στο είδος του σήμα βιώσιμου τουρισμού

 

Η Booking.com ανακοίνωσε την κυκλοφορία του σήματος βιώσιμων ταξιδιών, ενός αξιόπιστου, παγκόσμιου μέτρου βιωσιμότητας, που θα παρέχει ιδιαίτερα ζητούμενες πληροφορίες σε ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο που θέλουν να κάνουν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές. Σχεδιασμένη για να μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα ευρύ φάσμα τύπων διαμονής, από διαμερίσματα, B&B και εξοχικές κατοικίες έως ξενοδοχεία, θέρετρα, ακόμη και δεντρόσπιτα, και προσαρμόσιμη στις τοπικές πραγματικότητες και εκτιμήσεις, η πρωτοβουλία είναι η πρώτη του είδους της στον κλάδο, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία.


Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 64% των ταξιδιωτών δηλώνει ότι θέλει να μείνει σε ένα βιώσιμο κατάλυμα τον επόμενο χρόνο και με περισσότερες από 28 εκατ. καταχωρίσεις στην Booking.com, η εταιρεία βλέπει μια τεράστια ευκαιρία να παρουσιάσει περισσότερες από τις σημαντικές προσπάθειες που κάνουν οι συνεργάτες της να δημιουργήσουν πιο βιώσιμες εμπειρίες και με τη σειρά τους, να διευκολύνουν τους ταξιδιώτες να βρούν έναν τρόπο βιώσιμης διαμονής. Με τα 3/4 (63%) να δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ένα συγκεκριμένο κατάλυμα που εφαρμόζει βιώσιμες πρακτικές, επιβραβεύει και ενθαρρύνει περαιτέρω τους παρόχους να κάνουν τα επόμενα βήματα στα μεμονωμένα ταξίδια βιώσιμου τουρισμού.


“Η οικοδόμηση μιας πραγματικά βιώσιμης ταξιδιωτικής βιομηχανίας θα απαιτήσει χρόνο, συντονισμό και συντεταγμένη προσπάθεια, αλλά η πρόοδος είναι δυνατή μέσω της συνεχούς καινοτομίας, της υποστήριξης των συνεργατών και της συνεργασίας της βιομηχανίας”, δήλωσε η Marianne Gybels, διευθύντρια Αειφορίας στην Booking.com. “Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες βιωσιμότητας ενός ευρύτερου φάσματος μονάδων διαμονής σε όλο τον κόσμο, με αξιόπιστο και διαφανή τρόπο για τους καταναλωτές. Η παρουσίαση των πρακτικών που εφαρμόζουν διευκολύνει όλους να κάνουν μία πιο ενημερωμένη και ελπίζουμε πιο βιώσιμη επιλογή για το επόμενο ταξίδι τους, ανεξάρτητα από το που θέλουν να πάνε. Έτσι εμπνέουμε ακόμη περισσότερους συνεργάτες μας να κάνουν το επόμενο βήμα, για να λειτουργήσουν περισσότερο βιώσιμα”.