ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 15 Μαΐου 2021

Αυτόνομη καμπάνια επικοινωνίας του ΕΟΤ με θέμα θαλάσσιος-καταδυτικός τουρισμός

 

Η στρατηγική του ΕΟΤ είναι η ανάδειξη της Ελλάδας σε διεθνές κέντρο πολιτισμού και βιωσιμότητας, υπογράμμισε η πρόεδρος του ΕΟΤ, κα Άντζελα Γκερέκου, χαιρετίζοντας την έναρξη των εργασιών του 2ου Διεθνούς Συνεδρίου “Dive in Blue Growth”, που οργανώνει διαδικτυακά από σήμερα 12 έως τις 14 Μαΐου το ευρωπαϊκό πρόγραμμα “MyDryDive” για την προώθηση της προσβασιμότητας σε περιοχές με υποβρύχιους πολιτιστικούς θησαυρούς.


Όπως εξήγησε η πρόεδρος του ΕΟΤ, η ανάδειξη της ενάλιας πολιτιστικής κληρονομιάς, καθώς και ο τουρισμός και συγκεκριμένα ο καταδυτικός και θαλάσσιος τουρισμός, πρέπει να πηγαίνουν χέρι-χέρι με τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, κάτι που στην Ελλάδα αποτελεί πλέον συνείδηση.



“Η ελληνική γη είναι ένα απέραντο, ανοιχτό μουσείο. Αντίστοιχα και η θάλασσά μας”, τόνισε η κα Γκερέκου, διευκρινίζοντας: “Ασωπός Λακωνίας, Ερμιόνη, Λαυρεωτική, Μεθώνη, Λέρος, Φούρνοι, Ζάκυνθος, Κεφαλονιά, Φαλάσαρνα είναι μερικά μόνο από τα πολλά σημεία στις ελληνικές θάλασσες. Και φυσικά το Καταδυτικό Πάρκο των Σποράδων, ένα έργο-πρότυπο, καθώς για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα καταδυτικό πάρκο είναι προσβάσιμο σε όλο το κοινό, μέσω των τεχνολογιών MeDryDive”.

Ολοκληρώνοντας την παρέμβασή της, η κα Γκερέκου επισήμανε ότι ο ΕΟΤ έχει ήδη σχεδιάσει μια αυτόνομη καμπάνια επικοινωνίας με θέμα θαλάσσιος-καταδυτικός τουρισμός, ενώ όλα τα digital εργαλεία του, το Visit Greece και το Visit Greece app, θα προβάλλουν τις θαυμάσιες προσπάθειες ανάδειξης της Ενάλιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς.