Έντονο είναι το ενδιαφέρον από την αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ) και των χωρών της ευρύτερης περιοχής της Μέσης Ανατολής για τους ελληνικούς προορισμούς, ιδίως μετά την καθιέρωση ταξιδιωτικού διαδρόμου χωρίς καραντίνα μεταξύ Ελλάδας και ΗΑΕ.
Αυτό διαπιστώθηκε στη διάρκεια της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης Arabian Travel Market (ATM) του Ντουμπάι, που πραγματοποιείται από τις 16 έως σήμερα, 19 Μαΐου, και στην οποία ο ΕΟΤ συμμετέχει με συνεκθέτες ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό πολυτελείας, την Aegean Airlines και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ).
Στιγμιότυπο από το περίπτερο του ΕΟΤ στην ATM)2021. Εικονίζονται, από αριστερά, το στέλεχος του Τμήματος Εκθέσεων του ΕΟΤ, κα Αθηνά Νέλλα, η επικεφαλής του Γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Ντουμπάι, κα Μαρία Κωστοπούλου, η γενική διευθύντρια του ΕΟΤ, Σοφία Λαζαρίδου, ο σύμβουλος Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων στην Ελληνική Πρεσβεία των ΗΑΕ, κ. Παντελής Γκάσιος, και το στέλεχος του Τμήματος Εκθέσεων του ΕΟΤ, κα Δέσποινα Ξυλούρη.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η αποστολή του ΕΟΤ, με επικεφαλής τη γενική διευθύντρια του Οργανισμού, κα Σοφία Λαζαρίδου, πραγματοποίησε προγραμματισμένες συναντήσεις με αεροπορικές εταιρείες, τους κυριότερους Tour Operators και άλλους εκπροσώπους φορέων της τοπικής αγοράς, εστιάζοντας στο πρόσφατο άνοιγμα της Ελλάδας σε τουρίστες από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ και τη Σαουδική Αραβία με “όχημα” τη νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού “All you want is Greece”.
Η Arabian Travel Market είναι η σημαντικότερη τουριστική έκθεση της Μέσης Ανατολής που κάθε χρόνο συγκεντρώνει επισκέπτες από τα ΗΑΕ, την ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής, την Ινδία και άλλες περιοχές της Ασίας. Φέτος, η διοργάνωση διεξάγεται υβριδικά, καθώς μετά τη φυσική έκθεση θα ακολουθήσει virtual event στο διάστημα 24-26 Μαΐου.