ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 24 Απριλίου 2021

«Συνάντηση Υφυπουργού Μεταφορών Κεφαλογιάννη και Χαραλάμπους της Hellenic Seaplanes … με φόντο τις πτήσεις υδροπλάνων στην Ελλάδα … Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει..!»

 

Συνάντηση εφ’ όλης της ύλης με στόχο την λειτουργία των υδατοδρομίων και τον προγραμματισμό των πτήσεων των υδροπλάνων μέσα στους επόμενους μήνες! Το μέλλον για τα υδροπλάνα και η ανοδική πορεία που σημειώνεται στην ανάπτυξη του δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα ήταν τα θέματα  που τέθηκαν επί τάπητος στη συνάντηση που είχε ο υφυπουργός Μεταφορών, κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλα Χαραλάμπους, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Κατά την συνάντηση, η συζήτηση στράφηκε προς την ενημέρωση του Υφυπουργού για όλα τα νέα γύρω από την προετοιμασία της αεροπορικής εταιρείας όντας ένα βήμα πριν την εκκίνηση της πτητικής λειτουργίας της.

 


Ειδικότερα, ο CEO της Hellenic Seaplanes ενημέρωσε τον κ. Κεφαλογιάννη για τον προγραμματισμό για φέτος των πρώτων πτήσεων της εταιρείας,  , τα νέα  υδροπλάνα που θα έρθουν στην Ελλάδα, το σύστημα κρατήσεων που θα ανακοινωθεί και θα είναι διαθέσιμο στο κοινό τις επόμενες ημέρες καθώς και όλα τα θέματα που πρέπει να ρυθμιστούν για την λειτουργία των υδατοδρομίων.

Η στρατηγική συνεργασία που σύναψε η εταιρεία με την IFLY περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων της IFLY για λειτουργία της Hellenic Seaplanes στο αεροδρόμιο Μεγάρων για την υποστηρικτική λειτουργία και συντήρηση των υδροπλάνων της, την παροχή συνδυαστικών υπηρεσιών στο επίπεδο της μίσθωσης αεροπλάνων, ελικοπτέρων και υδροπλάνων διαμορφώνοντας από κοινού ολοκληρωμένα τουριστικά προϊόντα και πακέτα περιηγητικού τουρισμού.

Αναφορικά με το δίκτυο υδατοδρομίων που δημιουργείται στη χώρα μας, η συζήτηση στράφηκε στις νέες εξελίξεις που έφερε το πρόσφατο ταξίδι του Υφυπουργού στη Δυτική Μακεδονία και στο νέο «χάρτη» μεταφορών που δομείται με την προσθήκη των 5 νέων υδατοδρομίων που πρόκειται να κατασκευαστούν στις λίμνες με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και των τοπικών δήμων Αμυνταίου και Καστοριάς. Είχε προηγηθεί η συνάντηση του περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργου Κασαπίδη στην Αθήνα με τον κ. Νικόλα Χαραλάμπους κατά την οποία συζητήθηκαν οι διαδικασίες αδειοδότησης των υδατοδρομίων στη Δυτική Μακεδονία.

Παράλληλα συζητήθηκε η ετοιμότητα των υδατοδρομίων που έχουν ήδη άδεια λειτουργίας (Κέρκυρα Παξοί και Πάτρα), τα υδατοδρόμια που βρίσκονται λίγο πριν την λήψη της άδειας (Βόλος, Ρέθυμνο, Πάτμος, Τήνος, Σίφνος, Ιός, Σκύρος, Ερεικούσσα, Οθωνούς, Μαθράκι, Καλαμάτα, Σκόπελο, Αλόννησο, Κυλλήνη, Ιωάννινα, Σητεία, Λουτράκι, Καβάλλα και Αμφιλοχία), τα 30 υδατοδρόμια σε όλα τα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων που έχει αναλάβει την ολοκλήρωση τους η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (εκτός της Φολεγάνδρου), τα 5 υδατοδρόμια της Εύβοιας σε συνεργασία με τον ΟΛΝΕ όπου τις επόμενες ημέρες ολοκληρώνουν την αδειοδοτική τους διαδικασία καθώς και τα υδατοδρόμια Χίου, Ψαρών και Οινουσσών όπου επανήλθαν δυναμικά στην τροχιά αδειοδότησής τους.

Έγινε αναφορά για τα υδατοδρόμια Ιονίων Νήσων (Ζάκυνθος, Ιθάκη, Κεφαλονιά, Λευκάδα και Μεγανήσι)  τα οποία φαίνεται να ξεκολλάνε και να παίρνουν σειρά αδειοδότησης με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και της ΔΕΠΑΝ, επίσης ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου ξεκίνησε την δημιουργία υδατοδρομίου στην λίμνη Τάκα, ενώ παράλληλα στην Πελοπόννησο υδατοδρόμια όπως  το Κατάκολο, το Ναύπλιο και Νέα Κίος  ενώ είχαν προβάδισμα στην αδειοδοτική διαδικασία φαίνονται να έχουν  κολλήσει.  Την διαδικασία δημιουργίας υδατοδρομίου έχουν επίσης ξεκινήσει  ο Δήμος  Αγ. Κωνσταντίνου – Καμένα Βούρλα, Δήμος Κίσσαμου, Δήμος Ιεράπετρας ενώ εμφανίζεται νέο υδατοδρόμιο στο παραλιακό μέτωπο της  Αττικής  αυξάνοντας την  δυναμική που έχει ξεκινήσει να παίρνει το εθνικό δίκτυο υδατοδρομίων στην Ελλάδα.

Ενδιαφέρον και συζητήσεις για την έναρξη αδειοδότησης υδατοδρομίων έχουν ξεκινήσει με τον Δήμο Αβδήρων, τον Δήμο Άγιου Ευστράτιου, τον Δήμο Αγρινίου στην λίμνη Λυσιμαχία, Δήμο Βόνιτσας για υδατοδρόμιο στο Άκτιο, Δήμο Αλεξανδρούπολης, Δήμο Αμφίπολης, Δήμο Ναύπακτου, Δήμο Ανατολικής Μάνης, Δήμο Δυτικής Μάνης, Δήμο Αριστοτέλη, Δήμο Αράχοβας & Αντικύρων, Δήμο Μετεώρων, Δήμο Ελαφονήσου, Δήμο Ερμιονίδας, Δήμο Ζαχάρους, Δήμο Ικαρίας, Δήμο Λήμνου, Δήμο Λοκρών, Δήμο Πάργας, Δήμο Ύδρας, Δήμο Σπετσών, Δήμο Τροιζηνίας Μεθάνων, Δήμο Πυλαίας Χορτιάτη, Λίμνης Πλαστήρα, Δήμο Μεγαρέων, Δήμο Κατερίνης και αρκετοί άλλοι … 

Ο υφυπουργός κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης σε σχετική του δήλωση  ανέφερε:

«Τα έργα του δικτύου των υδατοδρομίων αποτελούν υψίστης σημασίας επενδύσεις για την ελληνική οικονομία και  το δίκτυο εθνικής μεταφορικής υποδομής. Η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Μεταφορών αποτελεί αρωγός του οράματος της δημιουργίας ενός ισχυρού δικτύου που θα στηρίξει πραγματικά και ουσιαστικά την ανάπτυξη του κλάδου των υδροπλάνων, δίνοντας ένα έξτρα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους τρόπους μετακίνησης των συμπολιτών μας αλλά και στον τουρισμό μας. Η νησιωτική Ελλάδα είναι σε προτεραιότητα και ο στόχος μας είναι να ξεκινήσουμε τις πτήσεις των υδροπλάνων σε όλη την χώρα… Παράλληλα με την ανάπτυξη του δικτύου οι λίμνες μας αποκτούν την ικανότητα  αεροπορικής διασύνδεσης».    

Σε τοποθέτηση του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλας Χαραλάμπους δήλωσε:

«Με την εμφανή και ουσιαστική στήριξη της παρούσας κυβέρνησης, οι επαγγελματίες του χώρου των υδροπλάνων βρεθήκαν στην ευχάριστη θέση να διακρίνουν πιο ξεκάθαρα τον μεγάλο στόχο, τη λειτουργία των υδατοδρομίων και τις πολύ σύντομα πτήσεις των αμφίβιων αεροπλάνων! Η διαδικασία αδειοδότησης υδατοδρομίων απλοποιήθηκε και είδαμε μέσα σε ένα χρόνο, παρόλα τα εμπόδια που μας έφερε ο κορωνοϊός, να αυξάνεται το ενδιαφέρον γύρω από την δημιουργία υδατοδρομίων και τον ερχομό των υδροπλάνων! Η καλή συνεργασία των δημόσιων φορέων με τις επιχειρηματικές και επενδυτικές πρωτοβουλίες είναι το κλειδί για να εντείνουμε τις συλλογικές προσπάθειες, ώστε το δίκτυο υδατοδρομίων να πάρει «σάρκα και οστά» κάνοντας την Ελλάδα Μαλδίβες της Ευρώπης …».