ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020

Έρευνα: Ξενοδοχεία πολυτελείας: Τα χειρότερα της κρίσης πέρασαν, όμως η πλήρης ανάκαμψη θα αργήσει

 


Το 54% των πολυτελών ξενοδοχείων παγκοσμίως εκτιμούν ότι τα χειρότερα της κρίσης, που δημιούργησε η πανδημία τελείωσαν, ωστόσο θεωρούν ότι η ανάκαμψη δεν θα είναι εύκολη και ότι ο δρόμος θα μπορούσε να είναι μακρύς.

Αυτό προκύπτει από την έρευνα σε πάνω από 400 ξενοδοχεία πολυτελείας διεθνώς, που διενήργησε τον Σεπτέμβριο το Forbes Travel Guide.Σύμφωνα με την έρευνα, το 84% των ξενοδοχείων υψηλών κατηγοριών είναι πλέον πλήρως ή εν μέρει ανοιχτά στο κοινό σε σύγκριση με το 56%, που ήταν τον Ιούλιο, όταν ξεκίνησε αυτή η έρευνα. Από όσα παραμένουν κλειστά, το 63% σχεδιάζει να ανοίξει στο τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Περίπου το 38% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι καθυστέρησαν την επαναλειτουργία τους είτε γιατί η ζήτηση ήταν περιορισμένη, είτε λόγω των κυβερνητικών ταξιδιωτικών περιορισμών.

Αντιμέτωποι με συνεχείς προκλήσεις, τα στελέχη σε μονάδες πολυτελείας δηλώνουν πιο αποφασισμένοι από ποτέ να εξυπηρετήσουν τους πελάτες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αυτή θα είναι μια μακρά μάχη έως ότου βρούμε τη θεραπεία για τον ιό. 

Συνεχίζουμε να είμαστε σε εγρήγορση και να συνεχίζουμε να εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας για το πώς θα προστατεύει τον εαυτό του και τους επισκέπτες μας, ακολουθώντας όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες, δήλωσε ένας ξενοδόχος.

Σύμφωνα με τους διευθυντές, το προσωπικό κατάφερε να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες εργασίας. Περίπου το 60% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι το προσωπικό τους έχει αντιμετωπίσει είτε καλά είτε πολύ καλά τις επιπλέον ευθύνες λόγω μειωμένου προσωπικού, ενώ το 93% δήλωσε ότι υπήρξε πολύ καλή ανταπόκριση στα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Όσον αφορά τη διαχείριση των επισκεπτών, το 80% των ερωτηθέντων είπαν ότι το προσωπικό τους έχει χειριστεί σωστά ή πολύ καλά τις διαδικασίες για την ασφάλειά τους.

Τα ξενοδοχεία πολυτελείας αυτήν την περίοδο της κρίσης φιλοξενούν κυρίως επισκέπτες για λόγους αναψυχής, ενώ οι ταξιδιώτες για επαγγελματικούς λόγους έχουν περιορισθεί. Η πλειονότητα των επισκεπτών προέρχονταν από το εσωτερικό της χώρας.

Πριν από την κράτηση, εξάλλου, το 61% επικοινώνησε τηλεφωνικώς για να ζητήσει διευκρινίσεις για τη λειτουργία των ξενοδοχείων.

ΠΗΓΗ : tornosnews.gr