ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

Trivago: Πως θα προσελκύσουν πελάτες τα ξενοδοχεία, μετά την κρίση

 

5 σελίδες ξενοδοχείων που προσελκύουν κρατήσεις πελατών

Τα βήματα που πρέπει να κάνουν οι ξενοδόχοι για να προσελκύσουν πελάτες μετά την κρίση της πανδημίας, αποκαλύπτει η trivago.

Και μοιράζεται στρατηγικές με τις οποίες τα ξενοδοχεία μπορούν να προσαρμόσουν το online μάρκετινγκ.

Με στόχο να προσελκύσουν πελάτες, καθώς και να δημιουργήσουν ενδιαφέρουσες εμπειρίες εντός του καταλύματος, για να τους ικανοποιήσουν στη διάρκεια της διαμονής μετά την κρίση.

Βρεθείτε όπου είναι οι πελάτες σας

Η Dragon Trail Research διενέργησε έρευνα σε μια ομάδα Κινέζων ταξιδιωτών στις αρχές Μαρτίου και διαπίστωσε ότι “οι ταξιδιώτες που έχουν γεννηθεί τη δεκαετία του ’90 είναι πιθανό να ταξιδέψουν συντομότερα από ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία.


Αποτελούν επίσης την ηλικιακή ομάδα που είναι πιο πιθανό να έχει αυξημένο ταξιδιωτικό προϋπολογισμό μετά την κρίση.

Ως εκ τούτου, θα αποτελέσουν ένα σημαντικό κοινό-στόχο για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ ταξιδιών, μόλις ξεκινήσει η ανάκαμψη”.

Έτσι, οι ομάδες στις οποίες πρέπει να στοχεύσετε αυτή την περίοδο είναι οι νέοι και μέσης ηλικίας ενήλικες.

Για να προσελκύσετε αυτό το κομμάτι ταξιδιωτών, πρέπει να κατανοήσετε τις συμπεριφορές τους όσον αφορά την αναζήτηση και την κράτηση.

Γνωρίζουμε ότι αυτό το κοινό-στόχος που χειρίζεται άριστα την τεχνολογία είναι πιθανότερο να σχεδιάσει και να κάνει κράτηση για το ταξίδι του online, ακόμη περισσότερο κατά τη διάρκεια της περιόδου κοινωνικής αποστασιοποίησης.

  • Αυτοί οι ταξιδιώτες αναζητούν και κάνουν κράτηση σε διάφορα άμεσα και έμμεσα κανάλια που διαρκώς επεκτείνονται.
  • Συμπεριλαμβανομένων μηχανών metasearch, ιστοσελίδων brand.com και Online Ταξιδιωτικών Εταιρειών (OTA).
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια αξιοσημείωτη παρουσία σε αυτά τα κανάλια.

Οι ταξιδιώτες αναζητούν τοπικές ταξιδιωτικές επιλογές. Επιλέξτε κανάλια και πλατφόρμες που θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε ντόπιους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση στο κατάλυμα σας.

Μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε καμπάνιες επί πληρωμή, για να στοχεύσετε σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες και γλώσσες, και να διαφημίσετε συγκεκριμένες προσφορές.

Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας

Λόγω της σχετικής αβεβαιότητας ως προς τα ταξίδια στην περίοδο μετά την κρίση, είναι σημαντικό να μην περιορίζεστε μόνο στις πωλήσεις. Αλλά να αλληλεπιδράτε και με άλλους τρόπους με τους πελάτες σας, ώστε να δημιουργήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης που θα αντέξουν στον χρόνο.

Από αυτή την άποψη, το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης είναι το πιο επωφελές. Οι τεχνικές μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης σας δίνουν τη δυνατότητα να διαφημίσετε τα δωμάτια και άλλες υπηρεσίες σας. Να προωθήσετε προσφορές και να ενισχύσετε τις επαφές με τους πελάτες.

Το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να πραγματοποιηθεί με τη μορφή του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας, συμπεριλαμβάνοντας κείμενα και εικόνες, μέσω τεχνικών SEO.

Για μια πετυχημένη στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα χρειαστεί να ενσωματώσετε διάφορες πλατφόρμες, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το LinkedIn κ.λπ.

Αλλά εξίσου σημαντικό, το email marketing. Είναι ένας οικονομικός και αποτελεσματικός αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας και αύξησης της προβολής του ξενοδοχείου σας, ακόμη και στην περίοδο της κρίσης.

Μπορείτε να μοιραστείτε φωτογραφίες, σύντομα βίντεο και δημοσιεύσεις blog σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνονται στο κατάλυμα σας, ώστε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών.

Με τη βοήθεια στοχευμένων καμπανιών επί πληρωμή και email στην τοπική βάση πελατών, μπορείτε να προσεγγίσετε τους πιθανούς πελάτες σας εύκολα και αποτελεσματικά.

Για αποτελεσματικότερη αλληλεπίδραση, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα online κέντρο υποστήριξης ή να χρησιμοποιήσετε μια λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης (chatbot) στην ιστοσελίδα σας.

Καθώς οι ταξιδιώτες μπορεί να διστάζουν να ταξιδέψουν και να μείνουν σε ξενοδοχεία αυτή την περίοδο, βεβαιωθείτε ότι είστε πάντα διαθέσιμοι να ανταποκριθείτε στα ερωτήματα και τις αμφιβολίες που μπορεί να έχουν.

Προσφέρετε αυτό που θέλουν οι πελάτες σας

Οι σημερινοί ταξιδιώτες αναζητούν ασφαλείς, τοπικές, οικογενειακές ταξιδιωτικές επιλογές.

Σε αυτή την περίπτωση, το κατάλυμα και οι υπηρεσίες σας πρέπει να ανταποκρίνονται σε αυτές τις νέες απαιτήσεις των πελατών σας.

Τοπικά ταξίδια

Για να κάνετε το κατάλυμα σας ελκυστικό για τους ντόπιους ταξιδιώτες, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλογές στάθμευσης στο ξενοδοχείο σας ή γύρω από αυτό. Αν είναι δυνατό, καταργήστε τις πρόσθετες χρεώσεις στάθμευσης.

Επίσης, η ιστοσελίδα σας, οι λογαριασμοί σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το metasearch και άλλες πύλες κρατήσεων σας πρέπει να δείχνουν όλες τις λεπτομέρειες και τις επιλογές στάθμευσης, για να προσελκύσετε άτομα που προτιμούν τα οδικά ταξίδια.

Καθώς οι άνθρωποι θα ταξιδεύουν πλέον ολοένα και περισσότερο με αυτοκίνητο, θα είναι πολύ πιο ευέλικτοι και μπορεί να θέλουν να κάνουν check-in και check-out σε ασυνήθιστες ώρες.

Φροντίστε να τους καλωσορίζετε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και της νύχτας, παρέχοντας ρεσεψιόν που λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Οικονομικά ταξίδια

Λόγω της σχετικής αβεβαιότητας ως προς τα ταξίδια αυτή την περίοδο, οι ταξιδιώτες χρειάζονται παραπάνω κίνητρα για να προγραμματίσουν ένα ταξίδι.

Τέτοιου είδους ταξιδιώτες με χαμηλό προϋπολογισμό προτιμούν μειωμένες τιμές και προσφορές.

Ως ξενοδόχος, αν σχεδιάζετε να μειώσετε τις τιμές των δωματίων σας, ενδέχεται να θυσιάσετε την τιμολογιακή σας ισχύ και να αντιμετωπίσετε οικονομικές επιπτώσεις όσον αφορά τα μελλοντικά σας κέρδη.

Έτσι, μια καλή στρατηγική είναι να διατηρήσετε τις τιμές σας σε κανονικά επίπεδα και να προωθήσετε προσφορές ή δωρεάν παροχές για τους εγχώριους ταξιδιώτες.

Ασφαλή ταξίδια

Στις μέρες μας, οι πελάτες επιθυμούν να κάνουν check-in και check-out χωρίς επαφή και χωρίς κλειδιά, καθώς και να έχουν περιορισμένες προσωπικές αλληλεπιδράσεις.

Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε τέτοιου είδους παροχές στο κατάλυμα σας. Πρέπει επίσης να διαβεβαιώσετε τους πιθανούς πελάτες ότι έχετε λάβει πρόσθετα μέτρα για προστασία από τη μετάδοση του κορωνοϊού.

Για αυτόν τον σκοπό, αναφέρετε τα μέτρα που έχετε λάβει, όπως καθημερινή απολύμανση των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων, χρήση μασκών από το προσωπικό, υπηρεσίες ρεσεψιόν χωρίς επαφή, εγκατάσταση σταθμών αντισηψίας κ.λπ., στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σας.

Επίσης, βεβαιωθείτε ότι αυτές οι πληροφορίες αναγράφονται σε εμφανές σημείο στις καταχωρίσεις σας σε όλα τα συνδεδεμένα κανάλια κρατήσεων και στις μηχανές metasearch.