Το νέο πρότυπο καλοκαιρινών διακοπών φέτος είναι τουρίστας στη δική σας πόλη. Το άνοιγμα μουσείων και υπαίθριων αξιοθέατων ανά τον κόσμο δημιουργεί νέες απορίες στους επισκέπτες. Σχετικά με την ασφάλεια, τις αλλαγές στις διαδικασίες και τι είδους δραστηριότητες ανοίγουν ξανά.
Οι τουρίστες στηρίζονται στην τεχνολογία για να παραμείνουν ασφαλείς και να σχεδιάσουν διακοπές στην χώρα τους.
Σύμφωνα με το Tripadvisor, το 45% των επισκεπτών χρησιμοποιούν το smartphone τους για οτιδήποτε έχει να κάνει με τις διακοπές τους. Όπως καθοδήγηση για εστιατόρια, αξιοθέατα, μεταφορές και άλλα.
Για τους τοπικούς τουρίστες, οι νέες λειτουργίες κινητών συσκευών και οι καινοτομίες στην τεχνολογία εξυπηρέτησης πελατών με τεχνολογία AI είναι το κλειδί στην κατανόηση πολιτικών και διαδικασιών που επιβάλλουν την ασφάλεια και την κοινωνική απόσταση.
Και βοηθούν τους επισκέπτες να προσαρμόσουν καλύτερα τις συμπεριφορές τους ώστε να ταιριάζουν σε αυτό το νέο περιβάλλον.
Οι τρεις τομείς της τοπικής τουριστικής εμπειρίας που θα επηρεαστούν από την τεχνολογία
1. Προετοιμασία
Είτε πρόκειται για πολιτική μάσκας είτε για ώρες λειτουργίας, οι τουρίστες προετοιμάζονται για αλλαγές στην κανονική συμπεριφορά τους σε ταξίδια, θέτοντας ερωτήσεις εκ των προτέρων.
Η ασφάλεια των επισκεπτών είναι κορυφαία προτεραιότητα. Και τα αξιοθέατα πρέπει να πληροφορούν σχετικά με τις διαδικασίες ανοίγματος, νέες διαδικασίες εισόδου και εξόδου για την επιβολή κοινωνικών αποστάσεων, περιορισμένων ωρών λειτουργίας και κανονισμών χωρητικότητας.
Περισσότερο από ποτέ, οι επισκέπτες θα περιμένουν από τις επιχειρήσεις να έχουν αυξημένη επικοινωνία σχετικά με αυτές τις λειτουργικές αλλαγές. Το βλέπουμε αυτό να διευκολύνεται μέσω των κοινωνικών μέσων, του άμεσου μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των ειδοποιήσεων μέσω SMS, των ειδοποιήσεων push, των εικονικών βοηθών που υποστηρίζονται από AI.
Οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμόσουν την προσέγγιση τους για να ταιριάζουν στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του κοινού-στόχου τους.
2. Εξατομίκευση
Η συλλογή δεδομένων μπορεί να είναι επωφελής για τις επιχειρήσεις. Για να αποκτήσουν μια βαθύτερη γνώση της πελατειακής τους βάσης και του δυνητικού κοινού. Το οποίο μπορούν στη συνέχεια να ενημερώνουν με εξατομικευμένες προσφορές. Και να του εξασφαλίσουν μια ομαλή και απρόσκοπτη εμπειρία. Προσαρμοσμένη στις συγκεκριμένες ανάγκες τους σε προτιμήσεις και ασφάλεια.
Για παράδειγμα, ένας τοπικός τουρίστας σε λούνα παρκ ή υπαίθριο εμπορικό κέντρο μπορεί να έχει τη διάθεση για ένα συγκεκριμένο είδος φαγητού ή ποτού που διατίθεται σε μερικούς διαφορετικούς προμηθευτές της περιοχής.
Βάσει της συλλογής δεδομένων και της χαρτογράφησης πλήθους, η εφαρμογή και η τεχνολογία θα διαχειριστεί τη ροή του πλήθους, προωθώντας την ευκολία, την ασφάλεια και την κοινωνική απόσταση.
Η μηχανική μάθηση παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην εξατομίκευση. Συνδυάζοντας πληροφορίες που έχουν μάθει από τις προηγούμενες αναζητήσεις των επισκεπτών και την παρακολούθηση τοποθεσίας για την προβολή πληροφοριών προσαρμοσμένων στα ενδιαφέροντα τους.
Όταν οι άνθρωποι αγοράζουν ένα εισιτήριο για ένα αξιοθέατο όπως ενυδρείο, ζωολογικό κήπο ή μουσείο, μπορούν να απευθυνθούν σε αυτούς τους καταναλωτές σχετικές πληροφορίες για να τους ενημερώσουν για χαρακτηριστικά όπως διάφορα εκθέματα που διατίθενται στο μουσείο. Ή νέα ζώα που έρχονται στο ζωολογικό κήπο.
Ενισχύοντας την εμπειρία των πελατών. Και ενθαρρύνοντας τη συνάφεια της επωνυμίας ώστε να επισκεφθούν ξανά τα τοπικά αξιοθέατα τους.
3. Υβριδικό μοντέλο τουρισμού
Με τα τοπικά τουριστικά αξιοθέατα που θέλουν να ελαχιστοποιήσουν την τεχνολογία επαφής και μόχλευσης για κοινωνικές αποστάσεις, ο ψηφιακός χώρος αγγίζει την επαυξημένη πραγματικότητα. Καθώς και την εικονική πραγματικότητα για να προσομοιώσει την επίσκεψη σε διαφορετικά μέρη
Για παράδειγμα, οι καινοτομίες στην τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας μπορούν να φέρουν διάσημα τουριστικά αξιοθέατα σε τοπικούς επισκέπτες σε όλο τον κόσμο. Παρόλο που οι ταξιδιώτες δεν μπορούν να πετούν σε όλη τη χώρα ή τον κόσμο για να τα δουν αυτοπροσώπως.