ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 11 Απριλίου 2020

1572: Γραμμή για καταναλωτές, τουρίστες, επιχειρηματίες και εργαζόμενους στον τουρισμό


Η τηλεφωνική γραμμή 1572 στην υπηρεσία του τουρισμού - CircoGreco

 Τέθηκε σε λειτουργία από το Υπουργείο Τουρισμού το 1572, αριθμός στον οποίο μπορούν να απευθύνονται καταναλωτές, τουρίστες, επιχειρηματίες και εργαζόμενοι του τουριστικού τομέα που ζητούν ενημέρωση σχετικά με ζητήματα που προκύπτουν στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πανδημίας.

Η γραμμή λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 8 το πρωί ως τις 4 το απόγευμα.

Ειδική ομάδα έμπειρων στελεχών του Υπουργείου Τουρισμού καταγράφει και απαντά στα σχετικά ερωτήματα και όπως δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού  Χάρης Θεοχάρης, “σκοπός μας είναι η διαρκής ενημέρωση και στήριξη της τουριστικής αγοράς και σε ένα δεύτερο επίπεδο  η παροχή δυνατότητας στους τουρίστες που θα επισκεφθούν την Ελλάδα να παίρνουν πληροφορίες για ζητήματα που προκύπτουν κατά την παραμονή τους στη χώρα μας”.