ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

Outbound Travel Market 2020: Η Ελλάδα δημοφιλέστερος προορισμός στην Ινδία


Αποτέλεσμα εικόνας για Outbound Travel Market 2020: Η Ελλάδα δημοφιλέστερος προορισμός στην Ινδία



Το βραβείο του δημοφιλέστερου προορισμού απέσπασε η Ελλάδα, στο πλαίσιο της κορυφαίας διεθνούς τουριστικής έκθεσης της Ινδίας Outbound Travel Market (OTM) 2020, που πραγματοποιήθηκε στη Βομβάη από τις 3 έως τις 5 Φεβρουαρίου.  Η διεθνής διάκριση της χώρας μας σε αυτή την πολύ σημαντική αγορά της Ασίας επιβεβαιώνει τις ευοίωνες προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού από την Ινδία, μετά την άνοδο κατά 30% στις αφίξεις Ινδών τουριστών το 2019 αλλά και τις σημαντικές επαφές που είχε κατά τη διάρκεια της Έκθεσης ο υπουργός Τουρισμού, κος Χάρης Θεοχάρης, για την ενίσχυση των σχέσεων των δύο χωρών στον τομέα του τουρισμού.
Αποτέλεσμα εικόνας για Outbound Travel Market 2020: Η Ελλάδα δημοφιλέστερος προορισμός στην Ινδία
Η τελετή πραγματοποιήθηκε την τελευταία ημέρα της φετινής διοργάνωσης και στη διάρκειά της βραβεύτηκαν εταιρείες, τουριστικά γραφεία και Εθνικοί Οργανισμοί Τουρισμού για τη συνεισφορά και το έργο τους.Τη βράβευση έκανε ο γενικός γραμματέας Τουρισμού της Ινδίας, κος Yogendra Tripathi, ενώ το ελληνικό βραβείο παρέλαβε, εκ μέρους του ΕΟΤ, η προϊσταμένη του Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων και Παραγωγών του Οργανισμού, κα Ελευθερία Φίλη.

Ο ΕΟΤ συμμετείχε, για μία ακόμη χρονιά, στην ΟΤΜ 2020 με πέντε συνεκθέτες (ΗΑΤΤΑ, τουριστικά πρακτορεία και ξενοδοχειακές μονάδες), ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι την  πρώτη μέρα της έκθεσης πραγματοποιήθηκε με ξεχωριστή επιτυχία ειδική εκδήλωση για την αναλυτική παρουσίαση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος (destination presentation) από την κα Φίλη.