Αύξηση 2% στα ταξίδια των Γερμανών στο εξωτερικό το 2020 προβλέπει η IPK International στην τελευταία της έρευνα για τις ταξιδιωτικές τάσεις της γερμανικής αγοράς World Travel Monitor, που πραγματοποιεί για λογαριασμό της έκθεσης ITB.
Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται στα ευρήματα του Δείκτη World Travel Confidence Index, που διενεργεί δημοσκοπήσεις για τις ταξιδιωτικές προθέσεις των πολιτών τους επόμενους 12 μήνες.Ανάλογο ποσοστό αύξησης (2%) καταγράφει η έρευνα και στα εξερχόμενα ταξίδια των Γερμανών κατά το 8μηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2019, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2018.
Η Γερμανία διατηρεί και ενισχύει τη θέση της ως η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, μετά τις ΗΠΑ, που είναι πρώτη.Η μεγάλη κερδισμένη η γερμανική αγορά το 8μηνο ήταν η Τουρκία, που υποδέχθηκε 14% περισσότερους Γερμανούς τουρίστες. Η Ισπανία είχε αύξηση 2%, ενώ οι αφίξεις Γερμανών στην Ελλάδα και Κροατία υποχώρησαν. Αισθητή αύξηση κατά 5% και 4% καταγράφεται στις Κάτω Χώρες και την Πολωνία.
Η έρευνα της IPK International διαπιστώνει ακόμη ότι τα ταξίδια σε πόλεις κερδίζουν έδαφος στη γερμανική αγορά, σημειώνοντας αύξηση κατά 8% στο 8μηνο, έναντι 3% στις διακοπές ήλιου και θάλασσας.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του INSETE Intelligence, η Αθήνα ήταν η πρώτη επιλογή των Γερμανών όλους τους μήνες κατά το 10μηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2019.Όσον αφορά τις επιλογές μεταφοράς, κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του 2019, καταγράφεται αύξηση στα ταξίδια των Γερμανών με τον σιδηρόδρομο κατά 6% και κατά 4% αεροπορικώς.
Αναλυτικά στοιχεία για τις τάσεις της γερμανικής αγοράς και τις προβλέψεις για το 2020 θα παρουσιάσει ο Διευθύνων Σύμβουλος της IPK International, Rolf Freitag, στις 4 Μαρτίου 2020 στην ΙΤΒ στο Βερολίνο.