ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Αυξημένες οι online κρατήσεις στα ξενοδοχεία το α’ 9μηνο του 2019





Αποτέλεσμα εικόνας για Αυξημένες οι online κρατήσεις στα ξενοδοχεία το α’ 9μηνο του 2019


Μεγάλη αύξηση στις Online κρατήσεις και στα έσοδα που προέκυψαν απο αυτές σημειώθηκε το πρώτο 9μηνο του 2019, σύμφωνα με στοιχεία της Nelios. Η ομάδα της Nelios καταγράφει τα στατιστικά στοιχεία που προκύπτουν από τα 300+ συνεργαζόμενα με την εταιρεία ξενοδοχεία και αποτυπώνει τη φετινή εικόνα της κίνησης στον ελληνικό τουρισμό.
Πιο αναλυτικά τα στοιχεία που προκύπτουν από την επίδοση των ξενοδοχείων το πρώτο 9μηνο του 2019 έχουν ως εξής:

Οι online κρατήσεις σε αριθμούς

● 12, 6% αύξηση στις online κρατήσεις
● 11% αύξηση στα έσοδα που προέκυψαν από τις online κρατήσεις
● 1,3% πτώση της μέσης τιμής των απευθείας κρατήσεων (1079€ από 1093€ πέρσι).
Σε αυτό το σημείο, ωστόσο, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι, η διακύμανση αυτή εξαρτήθηκε σε μεγάλο βαθμό από τη θέση του ξενοδοχείου στον ελληνικό χάρτη.

Πώς κατανεμήθηκαν οι online κρατήσεις/ τύπο συσκευής

Desktop: 10.30% αύξηση των online κρατήσεων συγκριτικά με τις αντίστοιχες της αντίστοιχης περιόδου το 2018
Κινητά: + 29.20%
Tablets: + 8.53%

Ποιες χώρες κατέγραψαν την μεγαλύτερη αύξηση εσόδων που προήλθαν από τις online κρατήσεις στη χώρα μας


Ιαπωνία 118.60%
Ουγγαρία 65.48%
Βουλγαρία 49.78%
Δανία 47.05%
Ν. Αφρική 45.29%

H Nelios

Με στελέχη αποκλειστικά προερχόμενα από τον χώρο του τουρισμού, είναι η μόνη εταιρεία που παράγει προϊόντα και προσφέρει υπηρεσίες για όλο το φάσμα του digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων. Οι υπηρεσίες της διεθνώς βραβευμένης εταιρείας που περιλαμβάνουν από το σχεδιασμό websites ξενοδοχείων και διενέργειας SEO, μέχρι digital campaigns και διαχείριση και δημιουργία περιεχομένου για τα social media, επί της ουσίας βελτιστοποιούν στο έπακρο την εικόνα ενός ξενοδοχείου στο διαδίκτυο, ενώ παράλληλα ενισχύουν εντυπωσιακά τις απευθείας κρατήσεις του.