Στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ παραπέμπεται η μακροχρόνια μάχη της Booking.com για το εμπορικό της σήμα.
Το Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ απέρριψε την αίτηση της πλατφόρμας για το εμπορικό της σήμα το 2016 με τον ισχυρισμό ότι ήταν πολύ γενικό.
Αφού έχασε την έφεση που κατέθεσε στη συνέχεια, η Booking.com παρέπεμψε την υπόθεση στο ομοσπονδιακό δικαστήριο.
]
Η εταιρία στήριξε το επιχείρημά της στα αποτελέσματα έρευνας που έδειξε ότι το 74.8% των καταναλωτών αναγνωρίζουν το «Booking.com» ως brand και όχι ως γενικό όρο.
Το δικαστήριο συμφώνησε με την εταιρία αναφέροντας ότι το όνομα είναι «ξεχωριστό» αρκετά, χάρη στην προσθήκη του .com, ώστε να μπορεί να λάβει προστασία για το εμπορικό της σήμα.
Το Γραφείο Ευρεσιτεχνιών διατήρησε την απόφασή του και αιτήθηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο να επανεξετάσει την απόφασή του.
Πλέον το δικαστήριο αυτό θα εξετάσει την υπόθεση με απόφαση που αναμένεται εκδοθεί στα μέσα του 2020.