ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

Mouzenidis Travel: Αύξηση 15%-20% στις κρατήσεις της φετινής χρονιάς





Αποτέλεσμα εικόνας για Mouzenidis Travel:

Με κύκλο εργασιών 350 εκατ. ευρώ, έκλεισε η χρήση του 2018 για τον Όμιλο Μουζενίδη, ενώ οι προοπτικές για το 2019, εμφανίζονται ευοίωνες, κυρίως λόγω των αυξημένων κρατήσεων στην Mouzenidis Travel, της θετικής πορείας της Ellinair και των αυξημένων πωλήσεων ακινήτων, από την Grekodom.

Συνολικά ο Όμιλος Μουζενίδη, αριθμεί 5 εταιρείες,  απασχολεί περί τους 1.500 εργαζόμενους, έχοντας παρουσία εκτός από την Ελλάδα, μέσω στρατηγικών συνεργασιών, σε 16 ακόμη χώρες. Συγκεκριμένα ο όμιλος έχει παρουσία σε Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία, Λετονία, Εσθονία, Καζακστάν, Γεωργία, Αρμενία, Μολδαβία, Ρουμανία, Σερβία, Βουλγαρία, Πολωνία, Ουγγαρία, Κύπρο και Αζερμπαϊτζάν.



Η πορεία των κρατήσεων στην παρούσα χρονική περίοδο για το Mouzenidis Travel, εμφανίζει μία αύξηση της τάξης του 15-20%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.

Σημαντική αύξηση εμφανίζουν οι κρατήσεις από Ρωσία  και Ουκρανία, ενώ αυξητικά κινούνται οι αγορές της Ρουμανίας, της Σερβίας και της Βουλγαρίας, τις οποίες ο όμιλος εξυπηρετεί με απευθείας πτήσεις, σε αρκετά ελληνικά νησιά.

Για φέτος το καλοκαίρι το Mouzenidis Travel αναμένει την  πώληση 300.000 πακέτων στις αγορές του εξωτερικού (πτήση και ξενοδοχείο), πέραν του οδικού Τουρισμού από τις γειτονικές χώρες και τον εσωτερικό τουρισμό.

Το 2018 ο όμιλος διακίνησε συνολικά, τους εξής αριθμούς τουριστών ανά αγορά: 
  • Ρωσία – 210.000
  • Ουκρανία – 35.000
  • Λευκορωσία – 17.000
  • Λετονία – 5.000
  • Εσθονία – 4.000
  • Καζακστάν – 3.500
  • Γεωργία – 5.000
  • Αρμενία – 5.000
  • Μολδαβία – 15.000
  • Ρουμανία – 30.000
  • Σερβία – 30.000
  • Βουλγαρία – 32.000
  • Πολωνία – 10.000
  • Ουγγαρία – 2.500
  • Αλβανία – 7.000
  • Σκόπια – 15.000
  • Ελλάδα (εσωτερικός τουρισμός) – 16.000
  • Λοιπές χώρες – 7.000
Σημαντική προτεραιότητα του ομίλου, αποτελούν τα BOMO Hotels, που αυτή την στιγμή αριθμούν 27 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Αρμενία (8 υπό την άμεση διαχείριση του ομίλου και 19, ενταγμένα στην αλυσίδα, 3-5 αστέρων) και επεκτείνονται με ταχύτατους ρυθμούς.

Το Mouzenidis Travel προσφέρει πακέτα σε 13 προορισμούς στην Ελλάδα, με απευθείας πτήσεις από 15 χώρες και συγκεκριμένα Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Αθηνά, Εύβοια, Καβαλά, Θάσο, Αλεξανδρούπολη, Πιερία, Κέρκυρα, Ρόδος, Κρήτη, Πελοπόννησο, και Ζάκυνθο. Πέραν της Ελλάδος, ο όμιλος τα τελευταία χρόνια επεκτάθηκε και σε άλλους προορισμούς, και ήδη κάνει incoming σε Κύπρο, Ρωσία, Γεωργία, Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Βουλγαρία (SKI Resorts), Ιταλία, ενώ εντός του 2019 θα ξεκινήσει πρόγραμμα στο Κατάρ.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το 2018, μέσω της δραστηριότητας του ομίλου εισέρρευσαν στην Ελλάδα 234 εκατ. ευρώ, έναντι 208,5 εκατ. το 2017, ενώ για το 2019 αναμένεται περαιτέρω αύξηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τραπεζικός δανεισμός του Ομίλου Μουζενίδη, είναι σχεδόν μηδενικός.



Ο πρόεδρος του ομίλου, κ. Μπόρις Μουζενίδης δήλωσε: “Το 2019 θα είναι μια ακόμη χρονιά μεγέθυνσης για τις εταιρείες του ομίλου, προς όφελος της ελληνικής οικονομίας, του ελληνικού τουρισμού, των τοπικών κοινωνιών, των εργαζομένων και των μετόχων, τουλάχιστον κατά 5%. Η εξέλιξη των κρατήσεων, σε μια δύσκολη και ευμετάβλητη χρονιά, δικαιώνει τις επενδύσεις μας, με ίδια κεφάλαια, στον τομέα των ξενοδοχείων, των αερομεταφορών και του travel. Όντας ο μεγαλύτερος ελληνικός tour operator στην Ανατολική Ευρώπη, και με σημαντική παρουσία και σε άλλες αγορές, η ευθύνη μας είναι μεγάλη για την πρόοδο του ελληνικού τουρισμού, ο οποίος αποτελεί την βασική οικονομική δραστηριότητα της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μας, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα και μονόδρομο για εμάς, συμβάλλοντας στην διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό”.