ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

Προώθηση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως city break προορισμών, στη Γερμανία






Αποτέλεσμα εικόνας για Προώθηση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως city break προορισμών, στη Γερμανία


Δράσεις δημοσίων σχέσεων σε τέσσερις γερμανικές πόλεις υλοποίησε στις αρχές Ιουνίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας, στο πλαίσιο της εθνικής τουριστικής στρατηγικής για προώθηση του city break τουρισμού στην Ελλάδα, επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο.
Αποτέλεσμα εικόνας για Προώθηση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως city break προορισμών, στη Γερμανία
Στιγμιότυπο από την εκδήλωση στην Ερφούρτη, στις 5 Ιουνίου


Συγκεκριμένα, την Κυριακή 2 Ιουνίου έλαβε μέρος με ειδικό περίπτερο σε εκδήλωση του αεροδρομίου του Ντίσελντορφ με θέμα “DUS Destination Day”, η οποία διοργανώθηκε σε συνεργασία με τα τουριστικά γραφεία που εδρεύουν σε αυτό και με προσκεκλημένους το επιβατικό κοινό-τουρίστες. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η εκπρόσωπος της υπηρεσίας, κα Αρετή Πρίνου, παρουσίασε την Ελλάδα ως προορισμό διακοπών για όλες τις εποχές του έτους, καθώς και την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ως city break προορισμούς, που ταυτόχρονα προσφέρουν τη δυνατότητα γνωριμίας του επισκέπτη με την ευρύτερη περιοχή της Αττικής και της Κεντρικής Μακεδονίας, αντίστοιχα.

Επίσης, η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας συμμετείχε σε τρεις ενημερωτικές εκδηλώσεις στο Βερολίνο (4 Ιουνίου), στην Ερφούρτη (5 Ιουνίου) και στη Λειψία (6 Ιουνίου), που διοργάνωσε ο γερμανικός Τ.Ο. LMX Touristik για ιδιοκτήτες και εκπροσώπους συνεργαζόμενων τουριστικών γραφείων στις πόλεις αυτές και στην ευρύτερη περιοχή. Σε επιλεγμένους εξωτερικούς χώρους και σε ατμόσφαιρα beach party, οι περίπου 100 συμμετέχοντες σε κάθε πόλη είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Αθήνας και της Αττικής ως προορισμού για ολιγοήμερες και όχι μόνο διακοπές και να λάβουν πληροφορίες και προωθητικό υλικό από το ειδικά διαμορφωμένο info desk της Ελλάδας. Ακόμα, στους νικητές διαγωνισμού γνώσεων με θέμα την Ύδρα προσφέρθηκαν φιλοφρονητικά δώρα, που περιλάμβαναν ελληνικά κρασιά, πάνινο σακίδιο ώμου και πετσέτα με το λογότυπο του ΕΟΤ.



.