Το 73% των ταξιδιωτών συγκρίνουν τακτικά ξενοδοχεία για τους προορισμούς που θα επισκεφθούν, στην Google, σύμφωνα με έρευνα της EyeforTravel.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε πάνω από 3.000 ταξιδιώτες από την Αυστραλία, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.
- 44% δήλωσε ότι πάντα χρησιμοποίησε τα εργαλεία της Google
- 73% χρησιμοποιεί τακτικά τα εργαλεία της Google
- 94% χρησιμοποιεί τα εργαλεία της Google περιστασιακά
Τα αποτελέσματα φέρνουν το metasearch στο προσκήνιο της ερευνητικής διαδικασίας του καταναλωτή και το καθιστά ένα σημαντικό κανάλι διανομής.
Το metasearch προσφέρει συγκρίσεις τιμών που δείχνουν στους καταναλωτές πού μπορούν να βρουν τις καλύτερες προσφορές και υπάρχει ζήτηση γι ‘αυτό στους ταξιδιώτες αναψυχής.
Το metasearch αναδείχθηκε νικητής
Όταν οι καταναλωτές ρωτήθηκαν για το τι τους έκανε να επιστρέψουν ξανά σε μάρκες ταξιδιών, το metasearch αναδείχθηκε ως νικητής.
- Το 62% των ερωτηθέντων επέστρεψε στις εταιρείες που προσφέρουν την καλύτερη αξία.
- Το 32% επέστρεψε για την ψηφιακή εμπειρία των καταναλωτών.
Ποιοι χρησιμοποιούν περισσότερο το metasearch
Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει επίσης ότι οι millennials και οι επαγγελματίες ταξιδιώτες χρησιμοποιούν περισσότερο το metasearch.
Οι ταξιδιώτες ηλικίας μεταξύ 18 και 35 ετών είναι η ομάδα η οποία χρησιμοποιεί τα εργαλεία σύγκρισης τιμών κάθε φορά που κάνουν κράτηση (46,4%).
Ακολουθούν τα άτομα ηλικίας 36 έως 55 ετών (45%) μετά το ηλικιακό γκρουπ των 55 ετών για τους οποίους το ποσοστό μειώνεται στο 36,8%.
Ακολουθούν τα άτομα ηλικίας 36 έως 55 ετών (45%) μετά το ηλικιακό γκρουπ των 55 ετών για τους οποίους το ποσοστό μειώνεται στο 36,8%.