ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

Πως συγκρίνουν οι ταξιδιώτες τις τιμές των ξενοδοχείων





Αποτέλεσμα εικόνας για οι ταξιδιώτες  συγκρίνουν τις τιμές των ξενοδοχείων



Το 73% των ταξιδιωτών συγκρίνουν τακτικά ξενοδοχεία για τους προορισμούς που θα επισκεφθούν, στην Google, σύμφωνα με έρευνα της EyeforTravel.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε πάνω από 3.000 ταξιδιώτες από την Αυστραλία, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.
  • 44% δήλωσε ότι πάντα χρησιμοποίησε τα εργαλεία της Google
  • 73% χρησιμοποιεί τακτικά τα εργαλεία της Google
  • 94% χρησιμοποιεί τα εργαλεία της Google περιστασιακά
Τα αποτελέσματα φέρνουν  το metasearch στο προσκήνιο της ερευνητικής διαδικασίας του καταναλωτή και το καθιστά ένα σημαντικό κανάλι διανομής.
Το metasearch προσφέρει συγκρίσεις τιμών που δείχνουν στους καταναλωτές πού μπορούν να βρουν τις καλύτερες προσφορές και υπάρχει ζήτηση γι ‘αυτό στους ταξιδιώτες αναψυχής.

Το metasearch αναδείχθηκε νικητής

Όταν οι καταναλωτές ρωτήθηκαν για το τι τους έκανε να επιστρέψουν ξανά σε μάρκες ταξιδιών, το metasearch αναδείχθηκε ως νικητής.
  • Το 62% των ερωτηθέντων επέστρεψε στις εταιρείες που προσφέρουν την καλύτερη αξία.
  • Το 32% επέστρεψε για την ψηφιακή εμπειρία των καταναλωτών.

Ποιοι χρησιμοποιούν περισσότερο το metasearch

Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει επίσης ότι οι millennials και οι επαγγελματίες ταξιδιώτες χρησιμοποιούν περισσότερο το metasearch.
Οι ταξιδιώτες ηλικίας μεταξύ 18 και 35 ετών είναι η ομάδα η οποία χρησιμοποιεί τα εργαλεία σύγκρισης τιμών κάθε φορά που κάνουν κράτηση (46,4%).
Ακολουθούν τα άτομα ηλικίας 36 έως 55 ετών (45%) μετά το ηλικιακό γκρουπ των 55 ετών για τους οποίους το ποσοστό μειώνεται στο 36,8%.