ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Τουρισμός: Τα πολιτιστικά ταξίδια πρώτη επιλογή για τους Κινέζους








Αποτέλεσμα εικόνας για Τουρισμός: Τα πολιτιστικά ταξίδια πρώτη επιλογή για τους Κινέζους

Tα πολιτιστικά ταξίδια παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση στις προτιμήσεις των Κινέζων ταξιδιωτών, που αποτελούν τη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο.

Σύμφωνα με έρευνα της ITB China, η οποία διεξήχθη σε συνεργασία με την εταιρία ερευνών Kairos Future και παρουσιάζεται στην ITB China (15-17 Μαϊου 2019 , Σαγκάη), τα κινεζικά τουριστικά γραφεία καταγράφουν τη μεγαλύτερη αύξηση στα πολιτιστικά ταξίδια, με το 62% των ερωτηθέντων να περιμένουν αύξηση και τουλάχιστον το 30% την ερχόμενη τριετία.

Τα προγράμματα τοπικών εμπειριών και τα τοπία είναι εκείνα που ενδιαφέρουν περισσότερο τους Κινέζους ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού με τον πολιτισμό στο επίκεντρο.

 Εντοπίζεται βαθιά επιθυμία τους να βιώσουν την τοπική κουλτούρα του προορισμού και να τον κατανοήσουν καλύτερα μαθαίνοντας περισσότερα για την ιστορία και τα έθιμά του.

 Αυτό γίνεται μέσα από τις επισκέψεις σε μουσεία, τις εμπειρίες από την τοπική κουλτούρα ή μέσα από πολιτιστικές εκδηλώσεις. Για τα πολιτιστικά ταξίδια, επίσης, οι Κινέζοι είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα.

Οι ιστορίες ενός τόπου είναι σημαντικές για να εμπνεύσουν τους ταξιδιώτες που προσανατολίζονται στα πολιτιστικά ταξίδια να επισκεφθούν έναν προορισμό. Οι ταξιδιώτες μπορεί να αντλούν έμπνευση από τον κινηματογράφο, ιστορικά βιβλία, τη γαστρονομία ή άλλες εμπειρίες που συνδέονται με τον πολιτισμό μιας περιοχής.

Εκτός από τα μουσεία, άλλα ταξιδιωτικά προϊόντα που προσφέρουν βαθιές εμπειρίες προορισμού κερδίζουν όλο και περισσότερο τους Κινέζους στην επιλογή των διακοπών τους.

Οι Κινέζοι επιζητούν επισκέψεις σε παραδοσιακά αξιοθέατα. Όμως, για παράδειγμα, οι Κινέζοι που έρχονται στην Ευρώπη πλέον ζητούν να δοκιμάσουν τα τοπικά κρασιά με επισκέψεις σε οινοποιεία και να μάθουν για την τοπική γαστρονομία. 

Επομένως, η εμπειρία που προσφέρουν τα πολιτιστικά ταξίδια περιστρέφεται όλο και περισσότερο γύρω από συγκεκριμένες απαιτήσεις.Οι πολιτιστικοί ταξιδιώτες, οι οποίοι παραδοσιακά είναι μεγαλύτερη ηλικίας, αντιμετωπίζουν εμπόδια γλώσσας, επομένως οι ξεναγοί με γνώσεις της κινεζικής γλώσσας παραμένουν περιζήτητοι και χαρακτηρίζονται από τους ερωτηθέντες ως αναβαθμισμένη υπηρεσία για τους κινέζους ταξιδιώτες.

Οι ειδικοί στους προορισμούς μπορούν να συνεργάζονται με τουρ οπερέιτορ ιδανικά για να προσφέρουν υπηρεσίες ξεναγήσεων καθώς και για την ανάπτυξη του προϊόντος προκειμένου να αυξηθεί η αντίληψη των Κινέζων περί αυθεντικών ξεναγήσεων. 

Όπως και τα ταξίδια με επίκεντρο τον αθλητισμό, οι εκδηλώσεις είναι σημαντικές για τα πολιτιστικά ταξίδια. Τα τρία είδη εποχιακών εκδηλώσεων που εμφανίζουν ζήτηση είναι τα φεστιβάλ τέχνης και μουσικής, οι εκδηλώσεις που σχετίζονται με τη γαστρονομία και τα φεστιβάλ που συνδέονται με τις τοπικές και εθνικές αργίες.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, οι Κινέζοι τουρίστες δαπάνησαν 258 δισ. δολάρια σε διεθνή ταξίδια το 2017, δηλαδή περί το ένα πέμπτο των παγκόσμιων τουριστικών δαπανών.