ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Η Ελλάδα ξανά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων





Αποτέλεσμα εικόνας για Η Ελλάδα ξανά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων


Για δεύτερη φορά μέσα σε 2 χρόνια ο κορυφαίος φορέας τουριστικών γραφείων των ΗΠΑ, ASTA, επιλέγει να συστήσει την Ελλάδα στα μέλη του ως ιδανικό προορισμό διακοπών για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες.

Έπειτα από τη μεγάλη διοργάνωση του συνεδρίου ASTA Destination Expo τον Απρίλιο του 2018 στην Αθήνα, μια πρωτοβουλία της FedHATTA που είχε ισχυρό θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις των αμερικανικών τουριστικών γραφείων για ταξίδια σε ελληνικούς προορισμούς, μια δεύτερη διοργάνωση της ASTA που πραγματοποιείται ετησίως στοχευμένα σε επιλεγμένους προορισμούς, το International Showcase, πραγματοποιείται στις 12-16 Μαΐου στη Ρόδο.

Το International Showcase in Rhodes 2019 αποτελεί διοργάνωση της FedHATTA και της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, ενώ πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της ASTA που η ίδια χώρα επιλέγεται για δεύτερη συνεχή χρονιά ως επικρατέστερος προορισμός για τη γνωριμία των μελών της με αυτόν.

Στο πρόγραμμα της διοργάνωσης περιλαμβάνονται ξεναγήσεις των επιλεγμένων αμερικανικών τουριστικών γραφείων που θα συμμετέχουν, παρουσιάσεις του Ν. Αιγαίου από την Περιφέρεια και τον ΕΟΤ, συναντήσεις b2b με ελληνικά τουριστικά γραφεία καθώς και επισκέψεις των Αμερικανών πρακτόρων σε άλλους προορισμούς της Ελλάδας, και, εν συνεχεία, και της Αιγύπτου.

Η διοργάνωση του συνεδρίου της ASTA στην Αθήνα είχε ως αποτέλεσμα την πολύμηνη προβολή της χώρας μας στην αμερικανική αγορά μέσω των διεθνών δημοσιευμάτων για το γεγονός, αλλά και απτά αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων στην αμερικανική αγορά για την Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, το 65% των Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων που συμμετείχαν στο συνέδριο κατέγραψαν αύξηση των πωλήσεών τους σε ελληνικούς προορισμούς και το 58% μέχρι ένα μήνα μετά το συνέδριο είχε ήδη προβεί σε πώληση διακοπών στην Ελλάδα. 

Επιπλέον, στο πλαίσιο των στόχων του φορέα EMTTAAS (East Mediterranean Tourist and Travel Agents Associations Synergies) ο οποίος συστάθηκε με πρωτοβουλία της FedHATTA και βασίζεται σε δύο τριεθνείς συμφωνίες (Ελλάδα – Κύπρος – Ισραήλ, και Ελλάδα – Κύπρος – Αίγυπτος) για την ανάπτυξη των τουριστικών ροών και υποδομών στην ευρύτερη περιοχή της ανατολικής Μεσογείου, oμάδα των Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων που θα παρακολουθήσουν το International Showcase στη Ρόδο, θα πραγματοποιήσουν Post tour στην Αίγυπτο.

Βάσει των στρατηγικών στόχων της EMTTAAS και στο πλαίσιο των συνεργιών που αναπτύσσει η FedHATTA, το Ισραήλ θα είναι ο επόμενος προορισμός, ο οποίος θα φιλοξενήσει διοργάνωση της ASTA για τη προώθηση της Αν. Μεσογείου ως mega destination στην αμερικανική αγορά.

Ο πρόεδρος της FedHATTA κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: “Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η χώρα υποδέχεται την ASTA, αποτελώντας ιδανική συγκυρία για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στην αγορά των ΗΠΑ. Σκοπός μας είναι οι Αμερικανοί τουριστικοί πράκτορες να γνωρίσουν από κοντά και να εξοικειωθούν με όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές της Ελλάδας και μέσα από τον ενεργό ρόλο μας στον EMTAAS να ενισχύσουμε τις διεθνείς συνεργασίες και να αναδείξουμε περαιτέρω την Ανατολική Μεσόγειο ως ιδανικό προορισμό διακοπών. 

Προς αυτήν την κατεύθυνση, με την στήριξη του δικτύου συνεργατών μας και της εταιρείας NorthEvents, διοργανώσαμε ήδη το 2018, σειρά από roadshows σε πολιτείες των ΗΠΑ, με σκοπό να φέρουμε κοντά τους Έλληνες επαγγελματίες του τουρισμού, και κυρίως τα τουριστικά γραφεία που είναι οι άμεσοι διακινητές του τουρισμού μας, με τους Αμερικανούς tour operators. Συνεχίζουμε και αυτή τη χρονιά τα roadshows διευρύνοντας τις συμμετοχές, στο πλαίσιο του EMTAAS και με τουριστικά γραφεία εκτός από την Ελλάδα και από την Κύπρο, την Αίγυπτο και το Ισραήλ, έτσι ώστε να εμπλουτίσουμε το τουριστικό προϊόν”.

Η Aegean Airlines είναι υποστηρικτής του International Showcase in Rhodes 2019.