ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Ξενοδοχεία: Αθέμιτες πρακτικές από τις μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων





Αποτέλεσμα εικόνας για Ξενοδοχεία: Αθέμιτες πρακτικές από τις μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων


Οι μεγάλες πλατφόρμες ξενοδοχειακών κρατήσεων συνεχίζουν να παρεμβαίνουν στα αποτελέσματα αναζήτησης χρησιμοποιώντας τακτικές πίεσης και αναγράφοντας ψεύτικες εκπτώσεις, παρά τη μείωση των περιστατικών αυτών έπειτα από παρέμβαση των βρετανικών αρχών ανταγωνισμού, σύμφωνα με νέα έρευνα της Which?.

Τον Φεβρουάριο, η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ην. Βασιλείου ονομάτισε μεγάλες πλατφόρμες (Expedia, Booking.com, Trivago, Hotels.com, Agoda) για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού και υποχρεώθηκαν να σταματήσουν τις παραπλανητικές πολιτικές τους – όπως τη μη παρουσίαση του πλήρους κόστους, την εσφαλμένη εντύπωση για τη ζήτηση για ένα δωμάτιο και την ψευδή εφαρμογή εκπτώσεων. 

Τους δόθηκε προθεσμία συμμόρφωσης μέχρι τον Σεπτέμβριο.Ωστόσο η έρευνα της Which? δείχνει ότι οι ιστοσελίδες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν παραπλανητικές τακτικές για να πιέζουν τους καταναλωτές να προβούν σε κράτηση κατά τη διάρκεια της θερινής σεζόν. Στη σελίδα της Trivago, μια προσφορά με την Expedia για διαμονή στο ξενοδοχείο Millesime στο Παρίσι κόστιζε 244 λίρες τον Φεβρουάριο, και διαφημιζόταν ότι είχε έκπτωση 63%, όμως η έκπτωση αυτή αναφερόταν στη σύγκριση με την ακριβότερη τιμή σε άλλη ιστοσελίδα (675 λίρες) και όχι με το μέσο όρο.

Μάλιστα, στην έρευνα εντοπίστηκε ότι το ίδιο δωμάτιο προσφερόταν έναντι 240 λιρών, 4 λίρες φθηνότερο σε σύγκριση με την Expedia.Επομένως, η τιμή της Trivago δεν ήταν απλώς ανακριβής αλλά και πιο υψηλή.Από τον Σεπτέμβριο όλες οι τιμές πρέπει να είναι ακριβείς, επομένως ένα τέτοιο περιστατικό μπορεί να οδηγήσει την πλατφόρμα στα δικαστήρια.

Επίσης, τακτικές πίεσης όπως η αναγραφή τελευταίου δωματίου σε συγκεκριμένη τιμή και κρατήσεων για το ίδιο δωμάτιο το τελευταίο 24ωρο, μπορεί να αναγκάσουν τους καταναλωτές να προβούν γρήγορα σε κράτηση γιατί δίνεται η αίσθηση ότι δεν υπάρχει χρόνος για αυτό.