H δημιουργία και προώθηση εξατομικευμένων ταξιδιωτικών προσφορών στους ταξιδιώτες είναι η τελευταία τάση που παρατηρείται σε μεγάλους τουριστικούς οργανισμούς όπως η TUI και η Expedia.
Γι αυτό το σκοπό χρησιμοποιείται η τεχνητή νοημοσύνη με την Expedia να πραγματοποιεί δοκιμές, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ. Περιλαμβάνεται δε η χρήση φωνητικών εντολών, με έμφαση από την Expedia στο Google Assistant έναντι της Alexa του Amazon.
Όμως πώς γίνονται εξατομικευμένες προτάσεις στους ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση σε διαδικτυακές πλατφόρμες, όπου δεν υπάρχουν καταγεγραμμένες οι ταξιδιωτικές τους συνήθειες;Στις διαδικτυακές κρατήσεις του μέλλοντος φαίνεται οτι επικρατούν τα chatbot τα οποία απαντούν σε ερωτήσεις πελατών αυτόματα και σε περίπτωση που δεν γνωρίζουν την απάντηση προωθούν τις ερωτήσεις σε εργαζόμενο.
Η TUI επιδιώκει το συνδυασμό των online και offline υπηρεσιών της. Τα καταστήματά της συνδέονται με το TUI.com εδώ και μερικά χρόνια με το brand Kontakt Plus. Κάθε μήνα, επεξεργάζεται 40.000 ερωτήματα από ταξιδιώτες στο διαδίκτυο και τα μετατρέπει σε κρατήσεις σε μεγάλο μέρος τους.Εκτός από την ισχυρή παρουσία της σε πόλεις σε όλο τον κόσμο, στόχος της Expedia είναι να έχει μεγαλύτερη παρουσία στους προορισμούς, με συνέργειες με τοπικά ξενοδοχεία μέσω του προγράμματος συνεργασίας με τουριστικά γραφεία TAAP.
Η Expedia διαθέτει σήμερα 700.000 καταχωρήσεις ξενοδοχείων και 300.000 διαμερισμάτων. Επιπλέον, προσφέρει 1,8 εκατ. διαμερίσματα επιπλέον μέσω της θυγατρικής Homeaway. Μετά την απόκτηση της HomeAway το 2015, πραγματοποιήθηκαν τεχνολογικές προσαρμογές.