ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

WTTC: Εμπειρίες και συνδεσιμότητα τα megatrends το 2019






Αποτέλεσμα εικόνας για Megatrends and Their Implications for Travel & Tourism”.

Η συνεχής καινοτομία είναι το κλειδί για να απογειώσουν τα έσοδα τους οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία. Aν θέλουν να είναι μπροστά στην ζήτηση εν’ όψει των 8 δις ταξιδιωτών που αναμένεται να μετακινηθούν αεροπορικώς έως το 2037.
Αυτό επισημαίνει η έκθεση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) “World, Transformed: Megatrends and Their Implications for Travel & Tourism”.
Ο τρόπος που ταξιδεύουμε αλλάζει σε μια εποχή που καθορίζεται από τις γρήγορες αλλαγές στις τεχνολογίες, τις κοινωνίες και τις οικονομίες.
Στην έρευνα επισημαίνεται πόσο αυτές οι παγκόσμιες δημογραφικές, πολιτικές, οικονομικές και τεχνολογικές αλλαγές επηρεάζουν το ταξιδιωτικό και τουριστικό τοπίο.
Δημιουργούν διαφορετικές προσδοκίες στους καταναλωτές και διαφορετικές υποχρεώσεις στις επιχειρήσεις.

Megatrends και αλλαγές

Οι αλλαγές που έρχονται, επισημαίνεται στην έρευνα, προσδιορίζονται σε πέντε τομείς.
  • Οι ταξιδιώτες αναζητούν κοινές εμπειρίες για αυτοβελτίωση και ισχυρότερη σύνδεση.
  • Οι νεώτερες δημογραφικές ομάδες ταξιδιωτών (Millennials και Gen Z) είναι πιο πιθανό να βασίζονται σε προσωπικά δίκτυα παρά σε εμπειρογνώμονες.
  • Οι άνθρωποι εκτιμούν την τεχνολογία αλλά ανησυχούν για την υπερβολική. αυτοματοποίηση που αντικαθιστά την ανθρώπινη αλληλεπίδραση.
  • Το απόρρητο, οι κοινές αξίες και η αυθεντικότητα αποτελούν προτεραιότητα του καταναλωτή.
  • Οι βιώσιμες πρακτικές και η προστασία των προορισμών θα προσελκύουν ταξιδιώτες.