ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

WTM: Όλες οι καυτές ταξιδιωτικές τάσεις στα social media το 2019






Αποτέλεσμα εικόνας για Όλες οι καυτές ταξιδιωτικές τάσεις


Τις καυτές τάσεις στα ταξίδια το 2019, όσον αφορά τα social media, αποκαλύπτει σε άρθρο του στο blog της διεθνούς τουριστικής έκθεσης του Λονδίνου, WTM, ο ταξιδιωτικός συντάκτης και συνιδρυτής της εταιρίας συμβούλων marketing στο χώρο του τουρισμού Travel Perspective, Mark Frary.

Οι τάσεις αυτές, αν και πολλές φορές αντικρουόμενες, όπως τις παρουσιάζουν οι ταξιδιωτικές εταιρίες είναι οι ακόλουθες…-Στις 100 τάσεις του Pinterest για το 2019 που ανακοινώθηκαν στις αρχές του Δεκεμβρίου 2018, το βασικό ανερχόμενο θέμα στις αναζητήσεις φωτογραφιών στην πλατφόρμα ήταν τα ταξίδια σε μικρές πόλεις (αύξηση +276%) ενώ αύξηση 179% καταγράφουν και οι αναζητήσεις για ανεξερεύνητα νησιά και +142% για εγκαταλειμμένα κάστρα.

-Η Stay One Degree που αυτοχαρακτηρίζεται ως η πρώτη παγκόσμια social αγορά πολυτελών ταξιδίων για φίλους, γνωστούς και μέλη εμπιστοσύνης, επισημαίνει ότι οι διακοπές σε μακρινούς, ανεξερεύνητους, ασυνήθιστους και «δύσκολους» προορισμούς είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς ανάμεσα στους Millennials και τους καταναλωτές πολυτελείας, οι οποίοι αντικαθιστούν τους καθιερωμένους τουριστικούς προορισμούς με εναλλακτικούς.

 Οι αναζητήσεις για σπίτια με ελικοδρόμια παρουσίασαν αύξηση 86% την περασμένη χρονιά. Επιπλέον, σύμφωνα με την Stay One Degree, οι διακοπές κατά τις οποίες οι ταξιδιώτες αποκτούν νέες δεξιότητες αναμένεται να είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς το 2019.


-Στην Shoot My Travel προβλέπουν ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες θα διαμορφώνουν το δικό τους περιεχόμενο στα social media με μεγαλύτερη προσοχή το 2019, εγκαταλείποντας την τάση για σέλφι.

-Η ταξιδιωτική συντάκτρια Dawn Jorgensen σε άρθρο της στο BizCommunity αναφέρει ότι η ανερχόμενη γενιά ταξιδιωτών της Gen Z τείνει να επιλέγει φωτογενείς προορισμούς με ενδιαφέρουσες ιστορίες και όχι απλώς εντυπωσιακή θέα για φωτογραφίες στο Instagram.

-H εταιρία design πολυτελών ξενοδοχείων (Bellagio, Six Senses, Rosewood), WATG, επισημαίνει ότι το 2019 θα είναι η χρονιά της υπερ-εξατομίκευσης στα ταξίδια.

 Η ανακάλυψη ξεχωριστών εμπειριών θα είναι ένα από τα ζητούμενα στα ταξίδια το 2019 καθώς η διάθεση για αναζήτηση του αντισυμβατικού και του ιδανικού φωτογραφικού στιγμιότυπου στο Instagram θα εκτοξευθούν. Από ιδιωτικά γεύματα με διάσημες προσωπικότητες του προορισμού μέχρι ιδιαίτερα τοπικά φεστιβάλ και εκδηλώσεις σε εντυπωσιακές περιοχές, η δημιουργία μοναδικών εμπειριών θα επικρατήσεις το 2019.