ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

«Κανόνι» από την Germania Κήρυξε πτώχευση, στον «αέρα» οι πτήσει








Αποτέλεσμα εικόνας για «Κανόνι» από την Germania  Κήρυξε πτώχευση, στον «αέρα» οι πτήσει

Η γερμανική αεροπορική εταιρεία Germania ανακοίνωσε σήμερα, μέσω του ιστοτόπου της, ότι κηρύσσει πτώχευση και ακυρώνει όλες τις πτήσεις που προβλεπόταν να πραγματοποιηθούν από τα αεροσκάφη της. 

Η Γερμανική εταιρεία GERMANIA Fluggesellschaft mbH, η «αδελφή της εταιρεία συντήρησης, Germania Technik Brandenburg GmbH, καθώς και η εταιρεία Germania Flugdienste GmbH, υπέβαλαν αίτηση πτώχευσης, στο Amtsgericht Berlin-Charlottenburg την Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019. Οι πτήσεις θα τερματιστούν τη νύχτα από τις 4 Φεβρουαρίου έως τις 5 Φεβρουαρίου και ήδη οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν.

 Η ελβετική αεροπορική εταιρεία Germania Flug AG και η βουλγαρική Bulgarian Eagle, δεν επηρεάζονται από την πτώχευση. Ο κ. Karsten Balke, Διευθύνων Σύμβουλος της Γερμανίας Fluggesellschaft mbH, δήλωσε: «Δυστυχώς, τελικά δεν είχαμε τη δυνατότητα να ολοκληρώσουμε τις προσπάθειες χρηματοδότησής μας για να καλύψουμε μια βραχυπρόθεσμη ανάγκη ρευστότητας. Λυπούμαστε πολύ που συνεπώς, η μόνη επιλογή μας ήταν να καταθέσουμε αίτηση πτώχευσης. Λυπούμαστε ιδιαίτερα για τους εργζόμενούς μας. 

Όλοι τους, ως ομάδα, πάντοτε έκαναν το καλύτερο δυνατό για να εξασφαλίσουν αξιόπιστες και σταθερές πτήσεις – ακόμα και στις αγχωτικές εβδομάδες πίσω από μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους αυτούς από το βάθος της καρδιάς μου. Ζητώ συγνώμη από τους επιβάτες μας που τώρα δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν με τις πτήσεις της GERMANIA, που είχαν προγραμματίσει».

 Όσοι επιβάτες είχαν αγοράσει εισιτήριο από ταξιδιωτικό γραφείο στο πλαίσιο κάποιου πακέτου, που συμπεριλαμβάνει πτήση και διαμονή, «μπορούν να έλθουν σε επαφή με τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα για να τους κλείσει άλλη πτήση», διαβεβαίωσε η Germania, αλλά για τους επιβάτες που «έκλεισαν εισιτήριο απευθείας», από την εταιρεία «δυστυχώς δεν υπάρχει» καμία δυνατότητα να εξυπηρετηθούν, διευκρίνισε, σε σχετικό δελτίο Τύπου η εταιρία.

 Η βραχυπρόθεσμη ανάγκη ρευστότητας της Γερμανίας προέκυψε κυρίως λόγω απρόβλεπτων γεγονότων, όπως η άνοδος των τιμών των καυσίμων το περασμένο καλοκαίρι και η ταυτόχρονη εξασθένηση του ευρώ έναντι του δολαρίου ΗΠΑ.

 Επίσης, σημαντικές καθυστερήσεις υπήρξαν στην ένταξη αεροσκαφών στο στόλο καθώς και ένας ασυνήθιστα υψηλός αριθμός συμβάντων συντήρησης, που επιβάρυναν σημαντικά την οικονομική κατάσταση της εταιρίας. Eπισημαίνεται, πως η εταιρεία χαμηλού κόστους, με 37 αεροσκάφη στον στόλο της και έδρα το Βερολίνο, εξυπηρετούσε κυρίως επιβάτες από τη Γερμανία και την Ελβετία οι οποίοι ταξίδευαν προς τουριστικούς προορισμούς στη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Έκανε επίσης δρομολόγια από τη Γαλλία, με αναχωρήσεις από την Τουλούζη, καθώς και από τα αεροδρόμια Arlanda της Στοκχόλμης και Gatwick του Λονδίνου. Η εταιρία τους τελευταίους μήνες αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα, με πολλές φήμες να κυκλοφορουν.

 Συγκεκριμένα, στις 9 Ιανουαρίου υπήρξαν δημοσιεύματα για οικονομικά προβλήματα στην Germania, με την εταιρία, να απαντά με δελτίο Τύπου,ότι «δεν υπάρχουν ακυρώσεις στις πτήσεις» και παράλληλα, ότι «διερευνά διάφορες επιλογές για την εξασφάλιση βραχυπρόθεσμων αναγκών ρευστότητας». Ακολούθως, στις 21 Ιανουαρίου, λίγες μόλις ημέρες πριν, σε άλλο δελτίο Τύπου, αναφέρονταν τα εξής, από τον Karsten Balke, Διευθύνοντα Σύμβουλο: «Όσον αφορά τις χρηματοδοτικές μας προσπάθειες, έχουμε σημαντικά αποτελέσματα. Συνολικά, η χρηματοδοτική στήριξη υπερβαίνει σήμερα το αρχικό ποσό των 15 εκατομμυρίων ευρώ. 

Η  κατάσταση των κρατήσεων είναι καλή, και για ολόκληρο το καλοκαιρινό πρόγραμμα του 2019 είναι πάνω από αυτά του προηγούμενου έτους και ως εκ τούτου, οι επιβάτες, οι προμηθευτές και οι συμβαλλόμενοι μπορούν να συνεχίσουν να βασίζονται στην αποτελεσματικότητα της Germania στο μέλλον».  Μετέφερε πάνω από 4 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως. Η διεύθυνση της γερμανικής εταιρείας εξήγησε ότι δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση για να «καλύψει τις βραχυπρόθεσμες ανάγκες της σε ρευστότητα». «Η μοναδική δυνατότητα που είχαμε ήταν να κηρύξουμε πτώχευση», τόνισε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Κάρστεν Μπάλκε, ζητώντας συγγνώμη πάνω απ’ όλα «από τους εργαζόμενους» της εταιρείας, καθώς και από τους επιβάτες που είχαν ήδη αγοράσει εισιτήριο για κάποια από τις πτήσεις της.

 Η Germania Η Germania είναι ανεξάρτητη γερμανική αεροπορική εταιρεία με ιστορία που ξεπερνά τα 30 χρόνια. Η αεροπορική εταιρεία με το πράσινο και το λευκό λογότυπο μετέφερε περισσότερους από 4 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως σε πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων. Η εταιρία προσέφερε συνδέσεις από 18 αεροδρόμια αναχώρησης στην Ευρώπη σε περισσότερους από 60 προορισμούς στην ήπειρο, τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή. Αντιστρέφοντας την κοινή τάση της βιομηχανίας, η Germania, εξακολουθούσε να προσφέρει δωρεάν σνακ, αναψυκτικά, περιοδικά και αποσκευές 20 κιλών. Το επιχειρησιακό μοντέλο της εταιρίας, συνδύαζε προγραμματισμένες πτήσεις, πτήσεις τσάρτερ και ad-hoc. Μαζί με την Boulgarian Eagle και την ελβετική αεροπορική εταιρεία Germania Flug AG, η Germania, διαθέτει στόλο 37 αεροσκαφών. Η Γερμανία Technik Brandenburg GmbH είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση του αεροσκάφους της εταιρείας