ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019

Τουρισμός: Πόσο θα αλλάξει η παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2019- Όλες οι τάσεις






Αποτέλεσμα εικόνας για Τουρισμός: Πόσο θα αλλάξει η παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2019- Όλες οι τάσεις


Τις τάσεις-κλειδί που θα διαμορφώσουν την ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2019 παρουσιάζονται σε έκθεση του ομίλου ανώτατης εκπαίδευσης Sommet Education, που περιλαμβάνει τα ηγετικά ιδρύματα του ξενοδοχειακού μάνατζμεντ, Glion Institute of Higher Education και Les Roches Global Hospitality Education.

Η έκθεση εξετάζει τις αλλαγές στην ταξιδιωτική συμπεριφορά των καταναλωτών καθώς και τις ανερχόμενες τάσεις σε πέντε θεματικές…Καινοτομία | Οι πιο επιτυχημένες στρατηγικές καινοτομίας θα είναι εκείνες που θα ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες και προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών. 

Οι κοινόχρηστοι χώροι και οι κοινωνικές εμπειρίες θα αποτελέσουν το κλειδί για την προσέλκυση ταξιδιωτών Millennial και Gen Z, ενώ οι πολυάσχολοι ταξιδιώτες στα επαγγελματικά ταξίδια και οι ψηφιακοί νομάδες αναζητούν την ενσωμάτωση τεχνολογίας εξοικονόμησης χρόνου.

Τεχνολογία 

 Η τεχνητή νοημοσύνη, η αναγνώριση προσώπου και το internet-of-things αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση των πελατών, με προγράμματα πιστότητας με βάση το blockchain και πλατφόρμες να δημιουργούν νέες ευκαιρίες προσέγγισης των ταξιδιωτών. Αυτές οι νέες τεχνολογίες έχουν τις δυνατότητες να μεταμορφώσουν τη βιομηχανία με τρόπους που ακόμα δε μπορούμε να φανταστούμε.

Πολυτέλεια 

Τα πολυτελή brand, αντιμετωπίζοντας την αυξανόμενη διαφοροποίηση πελατών, χρειάζονται να εξισορροπήσουν την κληρονομιά με την καινοτομία προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικά και να συνεχίσουν στο μέλλον.

 Τα πολυτελή brand υιοθετούν κώδικες φιλοξενίας που γεφυρώνουν τις online και offline εμπειρίες διατηρώντας την ανθρώπινη επαφή και κτίζοντας πιστότητα.

Αειφορία |

Η διαφάνεια και η υπευθυνότητα γίνονται σημαντικά για τους Millennials και τους Gen Z ταξιδιώτες, ωθώντας τη παγκόσμια βιομηχανία να εφαρμόσει πιο προσεκτική προσέγγιση της αειφορίας, από τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης μέχρι την ανάπτυξη σχεδίου κοινωνικών επιχειρήσεων. 

Φαγητό και Ποτό 

 Λόγω ανησυχιών για το περιβάλλον και την υγεία αλλά και τη διάθεση για αυθεντικότητα και απόλαυση, οι καταναλωτές εξερευνούν τοπικές γεύσεις, κουζίνες με έμφαση στα λαχανικά και κόνσεπτ γαστρονομίας από την παραγωγή στην κατανάλωση, ενώ η εικονική παρουσίαση του φαγητού έχει αποκτήσει νέα αξία στα social media.

Πηγή:tornosnews.gr