ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018

Ποιοι αγοράζουν ταξίδια πολυτελείας










Αποτέλεσμα εικόνας για Ποιοι αγοράζουν ταξίδια πολυτελείας

Περισσότερα ταξίδια πολυτελείας το 2018 πούλησαν αρκετές ταξιδιωτικές και τουριστικές εταιρείες σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια και σύμφωνα με έρευνα του Host Agency Reviews, οι πράκτορες που ειδικεύονται σε ταξίδια πολυτελείας ήταν οι περισσότερο κερδισμένοι, με μέσο εισόδημα 58.688 δολαρίων.
Η πώληση τουρισμού πολυτελείας έχει μεγάλη ζήτηση, αλλά ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης για ταξίδια πολυτελείας;
Η Virtuoso σκιαγραφεί ο προφίλ των καλύτερων πελατών στους οποίους αναλογεί το 40% του δικτύου πωλήσεων (23,7 δις δολάρια ετησίως).
  • Η μέση ηλικία τους είναι 62 ετών, και είτε είναι συνταξιούχοι είτε βρίσκονται σχεδόν κοντά στη συνταξιοδότηση.
  • Τα παιδιά τους έχουν φύγει από το σπίτι και έχουν το χρόνο να ταξιδέψουν.
  • Ορισμένοι ωστόσο είναι νεότεροι. Σχεδόν το ένα τρίτο είναι κάτω των 54 ετών, εξακολουθούν να εργάζονται και να έχουν παιδιά στο σπίτι, αλλά τα ταξίδια είναι βασική τους προτεραιότητα.

Πόσα ξοδεύουν σε ταξίδια οι καλύτεροι πελάτες της Virtuoso

Οι καλύτεροι πελάτες της Virtuoso δαπανούν κατά μέσο όρο 128.000 δολάρια ετησίως για ταξίδια, πραγματοποιώντας κατά μέσο όρο 8.2 ταξίδια ανά έτος. Καταβάλλουν κατά μέσο όρο 5.650 δολάρια για αεροπορικά ταξίδια και 1.735 δολάρια ανά διανυκτέρευση σε ξενοδοχεία.
Σε σύγκριση με τον μέσο πελάτη της Virtuoso, οι κορυφαίοι πελάτες δαπανούν τρεις φορές περισσότερα σε ξενοδοχεία, τρεις φορές περισσότεροι σε περιηγήσεις και τέσσερις φορές περισσότεροι σε κρουαζιέρες.
Όταν πρόκειται για μάρκες, οι πελάτες της Virtuoso αναφέρουν ότι σε ποσοστό 75% τους αρέσει να έχουν μια προσωπική σχέση με ένα εμπορικό σήμα και ότι οι παράγοντες εμπιστοσύνης είναι πολύ σημαντικοί. Το 80% θέλει ένα εμπορικό σήμα που προσαρμόζει το προϊόν στις ανάγκες τους.