ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Οι αγαπημένες συνήθειες των LGBTQ ταξιδιωτών







Οι LGBTQ ταξιδιώτες, έχουν αγαπημένες αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχεία. Κι αυτό λόγω των φιλικών πολιτικών απέναντι τους.
Σύμφωνα με μία έρευνα -απο τις μεγαλύτερες- της εταιρείας Community Marketing & Insights (CMI) που πήραν μέρος 60.000 συμμετέχοντες από 151 χώρες, οι LGBTQ ταξιδιώτες, προτιμούν τις:
Αεροπορικές εταιρείες
  • American Airlines (8%)
  • Delta (7%)
Ξενοδοχειακές αλυσίδες
  • Marriot (4%)
  • Hilton (4%)
Οι περισσότεροι συμμετέχοντες ήταν γκέι, λεσβίες αλλά και bisexual άτομα όλου του ηλικιακού φάσματος και στο ερώτημα αν θα υποστήριζαν και θα αγοράζαν από εταιρείες που υποστηρίζουν την κοινότητά τους, η απάντηση ήταν:
  • 70% ναι
  • 25% αδιάφορο
  • 5% όχι
Σύμφωνα με τα ερευνητικά δεδομένα το:
  • 76% των ερωτηθέντων φοβάται πως όσα κατέκτησαν τα τελευταία χρόνια δε θα διατηρηθεί
  • 85% θεωρεί οι εταιρείες υποστήριξης είναι σήμερα περισσότερες από ποτέ
  • 76% στηρίζει τις καμπάνιες των εταιρειών που συμπεριλαμβάνουν εικόνες με γκέι, λεσβίες ή τρανς άτομα στην προώθηση των υπηρεσιών τους.
Οι εταιρείες επισημαίνεται στην έρευνα θα πρέπει να ενημερώνουν ενεργά την κοινότητα LGTBQ μέσω διαφήμισης και των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για την υποστήριξη τους.
Όσον αφορά στα social media, αγαπημένα τους είναι:
  • Facebook 79%
  • YouTube 70%
  • Instagram 46%
  • Tumblr 39%
  • Twitter 36%
  • Linkedin 30%
  • Snapchat 20%
  • Google+ 19%
  • Yelp 16%
  • Pinterest 12%
  • Reddit 10%
Πηγή: www.tourismtoday.gr