Χρήσιμες πληροφορίες και ιδέες για την ανάπτυξη των εκδηλώσεων στα ευρωπαϊκά αστικά κέντρα θα συζητήσουν ειδικοί και διοργανωτές εκδηλώσεων κατά το συνέδριο Μάρκετινγκ Ευρωπαϊκών Πόλεων που θα πραγματοποιηθεί στο Εδιμβούργο στις 13-16 Φεβρουαρίου 2019 από την European Cities Marketing.
Το πρόγραμμα του συνεδρίου για τις «Πόλεις με εκδηλώσεις» (Eventful Cities) θα εξετάσει επιτυχημένα και αποτυχημένα μοντέλα στη διοργάνωση εκδηλώσεων στις πόλεις.
Οι εκδηλώσεις στις πόλεις αποτελούν μια εξαιρετική πλατφόρμα επικοινωνίας και μπορούν να δημιουργήσουν υψηλά ποσοστά ικανοποίησης και διασκέδασης αλλά και να ενισχύσουν τη δυναμική της πόλης στην οποία διοργανώνονται.
Επιπλέον, τα μεγάλα γεγονότα αποφέρουν και αυξημένα έσοδα και, εάν προγραμματίζονται στρατηγικά, ενισχύουν το brand της πόλης διεθνώς και προκαλούν αστική ανάπτυξη σε πολλά επίπεδα.
Οι εκδηλώσεις αποτελούν επίσης έναν εξαιρετικό τρόπο για την προβολή μιας πόλης σε διεθνές κοινό.
Σε πολιτιστικό επίπεδο, οι τοπικές εκδηλώσεις, ακόμα και σε μικρές πόλεις, μπορεί να έχουν εκτενή προβολή.
Οι εκδηλώσεις έχουν τη δυναμική να αναδείξουν άγνωστους τουριστικά προορισμούς.Θα συζητηθεί επίσης η σκοτεινή πλευρά των εκδηλώσεων, με παραδείγματα αποτυχιών.
Συγκεκριμένα, θα αναφερθούν αποτυχημένες εκδηλώσεις της Wonderful Copenhagen, της Göteborg & Co και της Fêtes de Genève.