ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Πώς μπορούν τα ελληνικά ξενοδοχεία να αυξήσουν τις διαδικτυακές κρατήσεις




Αποτέλεσμα εικόνας για Πώς μπορούν τα ελληνικά ξενοδοχεία να αυξήσουν τις διαδικτυακές κρατήσεις


Η εμπειρία διακοπών στον προορισμό βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας ψηφιακής επανάστασης στον τουρισμό, η οποία αφορά άμεσα τις κρατήσεις σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, ενώ το προσφερόμενο προϊόν συνεχίζει να αποτελεί το βασικότερο κίνητρο κράτησης στα online κανάλια.

Ως εκ τούτου, τα ελληνικά ξενοδοχεία χρειάζεται να αναπτύξουν συνεργασίες τόσο σε επίπεδο τουρ οπερέιτορ, η δραστηριοποίηση των οποίων θα συνεχίσει να αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του ευρωπαϊκού τουρισμού, όσο και σε επίπεδο συμμαχιών με τοπικές επιχειρήσεις για την ανάδειξη του προορισμού.

Σε αυτό το επίπεδο, τα ελληνικά ξενοδοχεία πρέπει να δημιουργήσουν ζήτηση είτε με προτεραιότητα τον προορισμό, είτε με προτεραιότητα τη μονάδα και αυτό απαιτεί συνεργασίες με άλλες τοπικές επιχειρήσεις για την ανάδειξη των εμπειριών στον προορισμό.

Αυτό επισήμαναν ειδικοί από το χώρο των ΟΤΑ, της διαχείρισης ξενοδοχείων και της Google, μιλώντας κατά το δεύτερο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Σάββατο, στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia 2018.

H κατανόηση του προσφερόμενου προϊόντος βρίσκεται στην καρδιά του digital marketing των ξενοδοχείων, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Inova Hospitality Management, Andreas Birner.Επισήμανε ότι το ελληνικό προϊόν φιλοξενίας διαφέρει σημαντικά σε σχέση με το προϊόν της Τουρκίας και της Αιγύπτου.

 Όπως εξήγησε, τα ελληνικά ξενοδοχεία, κατά μέσο όρο, έχουν διψήφιο αριθμό δωματίων και δε μπορούν να συγκριθούν με τις εμπειρίες που αποκτούν οι ταξιδιώτες στα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της Τουρκίας και της Αιγύπτου.

 Η Ελλάδα πρέπει να διατηρήσει αυτό το πρότυπο φιλοξενίας, δήλωσε. Όπως είπε ο κ. Birner, τα σύγχρονα ξενοδοχεία δεν προσφέρουν απλώς ένα δωμάτιο, αλλά ένα πακέτο υπηρεσιών, ένα ενιαίο προϊόν στην αγορά.

 Γι’ αυτό κρίνεται απαραίτητη η βαθιά κατανόηση της αγοράς στην οποία απευθύνονται.Τόνισε δε ότι η προσφορά μιας εξαιρετικής εμπειρίας διαμονής οφείλει να συνοδεύεται από το κατάλληλο περιεχόμενο ώστε να προωθείται στο διαδίκτυο και να προσελκύει επισκέπτες που αναζητούν διακοπές. 

Για τη δημιουργία περιεχομένου μεγάλο ρόλο παίζει η αξιοποίηση των έτοιμων εργαλείων που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία στην απεικόνιση των ταξιδιωτικών προτιμήσεων.

Τα εργαλεία της Google, όπως το analytics, είναι προσβάσιμα από όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους, όμως στο σημείο της ερμηνείας τους υπερέχουν οι μεγάλες αλυσίδες, δήλωσε ο επικεφαλής βιομηχανίας ταξιδίων της Google, Ruairidh Roberts.

Επιπλέον, τα online τουριστικά γραφεία, τα οποία έχουν μεγάλο μερίδιο παγκοσμίως στις κρατήσεις διακοπών, προσφέρουν στα ξενοδοχεία πρόσβαση σε διεθνείς ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.

 Είναι χαρακτηριστικό ότι το 60%-70% των κρατήσεων στα ελληνικά νησιά γίνεται μέσα από ΟΤΑ και τουρ οπερέιτορ. Αυτό ωστόσο συγκρατεί αξιοποιήσιμα δεδομένα στους ΟΤΑ, τα οποία δεν μεταδίδονται στα ξενοδοχεία.

Για το λόγο αυτό, χρειάζεται να εφαρμοσθεί αειφόρος διανομή, κατά την οποία οι μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί θα κοινοποιούν τα δεδομένα τους στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία.Ο κ. Birner τόνισε ότι το κλειδί της επιτυχίας των μικρών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, βρίσκεται στις συνεργασίες των ξενοδόχων με τοπικές επιχειρήσεις, ώστε να δημιουργηθεί ενιαία εικόνα για τον προορισμό.

 Επίσης, τα ξενοδοχεία μιας περιοχής μπορούν να αναλύσουν δεδομένα των επισκεπτών τους και να αντιληφθούν το προφίλ των επισκεπτών.

Πηγή: xenianews.gr