ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018

Τουρισμός πόλης και πολυτελή ταξίδια οι επιλογές των Millennials





Αποτέλεσμα εικόνας για πολυτελή ταξίδια οι επιλογές των Millennials


Τα ταξίδια πόλης είναι ο δημοφιλέστερος τύπος διακοπών για τη σημαντικότερη αγορά ταξιδιωτών και την πολυπληθέστερη ηλικιακή ομάδα στα διεθνή ταξίδια, τους Millennials (από 18 έως 38 ετών), σύμφωνα με την έρευνα World Travel Monitor που διενήργησε η IPK International για λογαριασμό της έκθεσης ITB Berlin.

Τα διεθνή ταξίδια των Millennials είχαν αύξηση 15% το 2017 έναντι της προηγούμενης χρονιάς, σημειώνοντας διπλάσια ανάπτυξη σε σχέση με το σύνολο της αγοράς ταξιδίων. Σήμερα, το μερίδιό τους στην παγκόσμια αγορά εξερχόμενων ταξιδίων ανέρχεται σε 40%, το υψηλότερο σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες.

Ωστόσο η ομάδα αυτή παρουσιάζει εσωτερικές διαφοροποιήσεις, αφού στους Millennials περιλαμβάνονται τόσο οι νεαρές ηλικίες μετά το σχολείο όσο και οι άνω των 30 με σταθερό εισόδημα και παιδιά.

Τα μισά από τα διεθνή πολυτελή ταξίδια (με δαπάνες άνω των 750 ευρώ ανά διανυκτέρευση στα σύντομα ταξίδια ή άνω των 500 ευρώ στα μεγαλύτερα) πραγματοποιούνται από Millennials, παρουσιάζοντας συστηματική αύξηση τα τελευταία χρόνια.

Επιπλέον, οι Millennials είναι εκείνοι που σημειώνουν τις υψηλότερες μέσες δαπάνες. 

Η μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού των Millennials είναι οι ΗΠΑ, και ακολουθεί η Κίνα, η Μ. Βρετανία και η Γερμανία, οι οποίες συνδυαστικά διατηρούν μερίδιο 35% στο σύνολο του διεθνούς εξερχόμενου τουρισμού των Millennials.

Οι ΗΠΑ επίσης υποδέχθηκαν το μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών millennial το 2017, και ακολούθησαν η Ισπανία, η Γερμανία και η Γαλλία. Ωστόσο, σε διεθνές επίπεδο σύγκρισης, οι προορισμοί με μερίδιο επισκεπτών millennial άνω του μέσου όρου είναι η Ιαπωνία, η Ν. Κορέα, η Ινδία και η Αυστραλία και στην Ευρώπη η Ιρλανδία και οι Σκανδιναβικές χώρες. Προορισμοί με το χαμηλότερο μέσο μερίδιο είναι η Ισπανία, η Αυστρία και η Κίνα.

Οι διακοπές είναι ο κύριος λόγος που οι Millennials ταξιδεύουν διεθνώς, ενώ μόλις το 15% των ταξιδίων τους πραγματοποιούνται για επαγγελματικούς λόγους, σε μερίδια που βρίσκονται σε αντιστοιχία με της ευρύτερης αγοράς ταξιδιωτών. 

Στο σκέλος των διακοπών, τα ταξίδια πόλης είναι η πιο δημοφιλής τύπος διακοπών για τους Millennials με μερίδιο στην άγορα περί το ένα τρίτο, υψηλότερα σε σχέση με το σύνολο της αγοράς. Οι Millennials ενδιαφέρονται για τα αξιοθέατα στις πόλεις, για την ατμόσφαιρα, τα ψώνια και το καλό φαγητό. 

Δεύτερος δημοφιλέστερος τύπος διακοπών για αυτούς είναι το πρότυπο «ήλιος-θάλασσα», με βασικότερα κίνητρα την ξεκούραση, την κολύμβηση και την ηλιοθεραπεία αλλά και τη φύση και το καλό φαγητό.

Επίσης, οι Millennials εμφανίζονται πιο ευαισθητοποιημένοι σε σχέση με τον υπερτουρισμό και τείνουν να ενοχλούνται με προορισμούς που συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών, προτιμώντας πιο αυθεντικές εμπειρίες.

Οι Millennials είναι επίσης πιο ευαισθητοποιημένοι στον κίνδυνο τρομοκρατίας σε σύγκριση με τους υπόλοιπους ταξιδιώτες, καθώς σε περίπτωση σχετικών προειδοποιήσεων τείνουν να αναβάλλουν το ταξίδι μέχρι να βελτιωθούν οι συνθήκες.

Ενημερώνονται εκτενώς πριν προβούν σε κράτηση στο εξωτερικό και χρησιμοποιούν περισσότερες πηγές πληροφόρησης για τον προγραμματισμό ταξιδιού σε σχέση με το μέσο ταξιδιώτη. Έχουν μεγάλη εξοικείωση και προτίμηση στο διαδίκτυο με 9 στους 10 να αναζητούν πληροφορίες σε αυτό πριν ταξιδέψουν. 

Χρησιμοποιούν ιδιαίτερα ταξιδιωτικά blog, φόρουμ και τα social media αλλά και τα παραδοσιακά κανάλια πληροφόρησης οπως τα τουριστικά γραφεία, έντυπα και τηλεόραση, με χρήση άνω του μέσου όρου.

Τείνουν δε να κάνουν διαδικτυακή κράτηση από το κινητό ή άλλη φορητή συσκευή περισσότερο σε σύγκριση με την υπόλοιπη αγορά.